ongelma on se et mulla on koneella vaikka kuinka monta kikaa mut silti en pääse muihin ko 0 kika hupeihin DC++ ihmettele vaan ku on monta kikaa mut kui se näytää nollaa osaako kukaan auttaa?
Ootkos oottanu sen hässimisen ajan? Eli pistä uusiks jakoon tavarasi, odota että on mennyt loppuun, tarvittaessa käynnistä uudestaan. Voisitko muuten puhua Gigoista eikä kikoista, koska on vaikea lukea.
onks tiedostot piilotettuja? jos on ni laita asetuksista "share hidden files" päälle... Anna dc:n indeksoida lisäämät tiedostot, muuten se ei niitä mun mielestä lisää jakoon. view --> indexin process.. Eli jos lisäät kansioita jakoon, tulee näyttöön semmonen palkki, jos sen sulkee ennen ku se on päättyny, ni mun mielestä ne tiedostot ei tule jakoon...
Opettele lukemaan noitten Moderatoreitten viestit! Siinä sanotaa selvällä suomenkielellä että siirretään... Eli: Mika siirsi tän viestiketjun asiaankuuluvaan aihealueeseen...
Okei, en ehkä tajunnu, että toi siirretään sitä tarkottas, mutta pakko teiän no-life-nörttien heti siinä tällasta rueta: haa! et älynny muahhaahhaa!
No siitä valitetaan sen takia, kun esim. selailen "aloittelijoitten p2p ongelma" -palstaa ja vastaan tulee kysymys: Miten asennan Linuxin koneeseeni? (esimerkki on hatusta heitetty, mutta totuutta valaitseva) Joten se vain on hemetin ärsyttävää ja kuten kysymykset AUTTAKAA!! PLEASE!!! tai vastaavat... FIX: unohtu mainita että noi pikkuvirheet työllistää modeja turhaan...