DC++

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by nrautava, Jun 13, 2005.

1. nrautava

nrautava Guest

Eli miten saisin rajoitettua DC:n (0.674) download/update nopeutta?
    Koska minulla tässä koneessa vain 256kb:n nettiyhteys niin kun DC:llä lataa/jakaa jotain niin surffatessa saa odottaa minuutin että sivu aikeaa.
    Tämänhetkinen tilanne:
    Latausnopeus on n. 10-15KiB/s
    Jakonopeus on n. 30-45KiB/s

2. revenb

revenb Guest

Asenna netlimitter niminen softa niin saadaan dc taas vähän hitaammaksi paikaksi imee :p

3. nrautava

nrautava Guest

Sain tosta vastauksesta sellaisen kuvan että kun nytten aamun olen surffannut netissä niin minun pitäis sitten vain sulkea DC ja sirrata rauhassa. Ja laitaa DC päälle joskus iltapäivällä kun lähden johonkin...

Onko parempi että saat pienemmällä nopeudella, kun se että et saa ollenkaan???

4. nwind

nwind Regular member

Trophy Points:
    28
    Pointti tässä oli varmaan siinä että ainakun joku rajottaa jotain tahtoo se olla tyyliin "heti mulle kaikki tänne" eli laitetaan niin et imutus on ilman rajaa mutta uppia heittelee lähellä 0:aa...

5. revenb

revenb Guest

Piste nwindille :)

6. nrautava

nrautava Guest

Ton NetLimiterin mukaan annoin update nopeudesta n. 75-80% DC++ käyttöön.
    Sitä pitää alentaa kun laitan eXeemin päälle, mutta kyllä täsä oli apua surffaamisen kannalta.

Joten kiitos revenb

Last edited by a moderator: Jun 13, 2005
  7. Dietka

Dietka Regular member

Trophy Points:
    26
    Toi netlimiter vaan näkyy dessussa ja kickiä tulee heti kun op huomaa, Esim. DCPRO on clinu missä voi rajoittaa mutta se on kans kielletty clinu monessa paikassa.

8. Miitti

Miitti Regular member

Trophy Points:
    46
    Vähän on suppeaa, valaisen vähän: Jos käytät netlimiteriä (niinkuin itse teen kun kaistan pitää riittää 3 koneelle), älä laita uppia lähelle nollaa, vaan jonnekin yli 10kt/s. Sitä ei moni huomaa sitten enää ja dessussa se ei lue, jos käytät normaaleja clinuja (lue: DC++, fulDC tai muita mitkä perustuu DC++:ssaan vahvasti), vaan ne näkyvät pelkästään OP clienteissä, eivätkä niissä kaikissakaan. Jos käytät clientin omaa uppi limittiä, se näkyy [bold]AINA[/bold] tagissa, joten OP:t nappaa sen siitä. Arvo perässä on useimmissa clienteissä L;arvo, eli esim. L;15 tarkoittaa että se on rajoitettu 15kt/s, ja joissakin clienteissä on B;arvo. Toivottavasti ymmärsitte :)

Share This Page