dead or alive ultimate ongelma

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by V1ltt1, Nov 4, 2006.

1. V1ltt1

V1ltt1 Member

Trophy Points:
    11
    En löytäny ainakaa tästä asiasta tarinoita tai neuvoja joten: latasin jonkun aikaa sitten tuon dead or alive ultimate:n siinä oli kaikki tarvittavat kamat ja saan pelin poltettua dvd:lle. kone tunnistaa pelin, mutta kun aion käydä pelaamaan, EvoX:n Loading screenin jälkeen pelin käynnistymisen sijasta ruutu pimenee eikä sen jälkeen tapahdu enää mitään. Missä mahtaa olla vika? Olen kokeillut kaikki keinot .xbe tiedostojen kikkailussa mitä olen keksinyt esim.vaihtanut DOA2.xbe:n default nimiseksi ja poistanut alkuperäisen default.xbe:n tai nimennyt alkuperäisen defaultin default.xb ja poistanut doa1/DOA2.xbe:n ja nimennyt toisen defaultiksi. Olen myös kokeillut tehdä xIson ja käyttää ppf o matic ohjelmaa sen patchauksessä, eli kaikenlaista :D. toivottavasti selitys ei ollut liian sekava, mutta jos sais selville miten sen pelin vois saada käynnistymään eikä vaan jäädä jökittämään johoki blackscreenii niin olisin hyvin kiitollinen :)

2. Dell44

Dell44 Regular member

Trophy Points:
    26
    Täällä ei saa puhua piratismista mutta mainittakoon että kannattaa koettaa muuttaa boxin omasta dashsita kuvan hertzitaajuus.

Share This Page