En löytäny ainakaa tästä asiasta tarinoita tai neuvoja joten: latasin jonkun aikaa sitten tuon dead or alive ultimate:n siinä oli kaikki tarvittavat kamat ja saan pelin poltettua dvd:lle. kone tunnistaa pelin, mutta kun aion käydä pelaamaan, EvoX:n Loading screenin jälkeen pelin käynnistymisen sijasta ruutu pimenee eikä sen jälkeen tapahdu enää mitään. Missä mahtaa olla vika? Olen kokeillut kaikki keinot .xbe tiedostojen kikkailussa mitä olen keksinyt esim.vaihtanut DOA2.xbe:n default nimiseksi ja poistanut alkuperäisen default.xbe:n tai nimennyt alkuperäisen defaultin default.xb ja poistanut doa1/DOA2.xbe:n ja nimennyt toisen defaultiksi. Olen myös kokeillut tehdä xIson ja käyttää ppf o matic ohjelmaa sen patchauksessä, eli kaikenlaista . toivottavasti selitys ei ollut liian sekava, mutta jos sais selville miten sen pelin vois saada käynnistymään eikä vaan jäädä jökittämään johoki blackscreenii niin olisin hyvin kiitollinen
Täällä ei saa puhua piratismista mutta mainittakoon että kannattaa koettaa muuttaa boxin omasta dashsita kuvan hertzitaajuus.