mikähän toi mahtaa olla.se on mulla tuolla bitcometin oikeassa alalaidassa ja olen miettinyt mikä on kytkemättä.sain bitcometin kyl pelaaman normaalisti ja connectablen yes:siksi datamoonissa ja pelaa hyvin.
eli,lienee hyvä asia et se on päällä.sain sen päälle ,tai menikö itekseen,en tiedä mut se on nyt kytketty ja perässä on lukemia jotka vaihtuu jopa 200 yliki.portit olen palomuuriin avannut 8881-8999,eli se linee kunnossa vai lataisko se paremmin jollain toisella portialueella???
Ei sillä portilla välttämättä niin väliä ole. Mulla itsellä on ihan randomina se portti ja softa palomuurilla, joka antaa bitcometin käyttää haluamaansa porttia.
Niin ja eipä tuolla paljoa väliä ole onko päällä, jos public trackereista imuttaa tai sitten on rekisteröitynyt jonnnekin priva trackerille. Mutta jos vaikka sinä lähettäisit mulle torrentin, joka on datamoonissa, niin pystyisin imuttamaan sitä, vaikka en ole rekisteröitynyt, kun on tuo dht päällä.
kiitos asia DHT:n osalta valkeni hyvin,mut mitäs tai mikä se on kun puhuit softasta palomuurilla et bitcomet voi käyttää haluamansa porttia.mulla vaan on eräs torrentti datamoonissa nytki tulossa ja yks jakaja,mut ku ei taho tulla mitään sieltä ehkä 1kb/s,et oliskos mun asetuksissa jotain mätää.sillä ottajia on paljon ja nehän kuitenki jakaa taas eteenpäin et pitäshän se hieman paremmin tulla.
Zone alarm pro mulla on. Se kysyy ensimmäisellä kerralla kun bitcomet ottaa yhteyttä ulospäin, että sallitaanko tämän ohjelman liikenne. Siihen vaan yes ja remember this setting kohtaan ruksi.