Digiboksi ja Dvd-nauhoitin samassa?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by tinez, Feb 8, 2008.

1. tinez

tinez Member

Trophy Points:
    11
    Onko markkinoilla käyttökelpoista digiboksia, johon sisältyisi myös nauhoittava dvd-laite?

Minulle tulee hyvin usein vastaan tilanne, että olen jossain menossa ja soitan kaverilleni, että nauhoita se ja se ohjelma. Nykyisenä digi-aikana ohjelma on sitten katsottava siellä kaverin luona, kun ei ole enää kasettia, jonka voisi vaan napata mukaan ja katsoa kotona. Onnistuuhan se tietysti usb-juttujen ja tietokoneen avulla, mutta eihän sellaista aivan pienistä jaksa ruveta virittelemään.

Em. asia on mielestäni suuri puute nykyisissä digibokseissa. Olen jo odotellut, että markkinoille tulisi yhdistelmälaitteita, joilla pystyisi nauhoittaa tv:stä tulevan ohjelman suoraan dvd:lle, vaikka katsoisi eri kanavaa samaan aikaan. Onko tällaista kehityssuuntaa näkyvissä tai onko laitteita kenties jo markkinoilla?

2. KataFalk

KataFalk Member

Trophy Points:
    11
    Ei oo vielä, mutta voit liittää perään tallentavan (kovalevyllisen) dvd-soittimen.Hinnat 200 e >.

3. KatePit

KatePit Member

Trophy Points:
    11
    Käyttökelvosta en tiedä, mutta on. Tulivat muistaakseni vuodenvaihteen tienoilla elektroniikkakauppojen mainoslehtiin.

Hinta on viidensadan paikkeilla. Sen tarkemmin en ole vielä tutkinut - kun tässähän on vielä momta päivää aikaa, ennekuin kaapelissa tarvii boxia - onko noissa kahta viritintä jne.

Mutta siis: ko. laitteita löytyy.
    Ja ulkomailta saa sitten tilattua kunnon hifivehkeitä (esim. Dreambox)

Share This Page