Digiboksi ja televisio samaan kaukosäätimeen

Discussion in 'Keskustelua antenniverkon digibokseista' started by vilPRO, Jan 11, 2009.

1. vilPRO

vilPRO Guest

Elikkä kysymys on että miten digiboksin ja television kytkeminen samaan kaukosäätimeen tapahtuu? Pitääkö siihen hankkia joku erillinen kaukosäädin? Mulla on samsungin laajakuva tv (jouluna ostettu) ja nyt haeskelen tallentavaa digiboksia. Kannattaisiko hankkia samsungin digiboksi? Onko saman valmistajan tuotteista mitään hyötyä esim. juuri tuossa kaukosäädin kysymyksessä?

2. arskaxx

arskaxx Active member

Trophy Points:
    66
    Osta suosiolla joku yleiskaukosäädin. Boxia ei kannata sillä kriteerillä valita, että sen kaukosäätimellä voisi ohjata telkkua :)

Aika harvassa ovat boxit, joiden kaukosäätimellä saa ohjattua jotain muutakin laitetta, mieleen tulee vain myynnistä jo poistunut Humax 8000T, sekä Philips DTR 7005 (saattaa jostain vielä löytyä).

PS: Eiköhän sellaisen yleiskaken saa tingattua kaupanpäällisiksi :)

Last edited: Jan 11, 2009
  3. vilPRO

vilPRO Guest

Juu kiitos vastauksesta. Olen nyt ostamassa handanin dvb-t 6001 digiboksia jossa vielä ilmeisesti tulee bonuksena jonkinlainen yleiskaukosäädin.

4. arskaxx

arskaxx Active member

Trophy Points:
    66
    Handan, huh :(

Ainakin edellinen Handan 6000 tuntui olevan aika "susi", toivottavasti viat on korjattu tässä uudessa mallissa (mitä kyllä epäilen).

Osta ennen vaikka Humax ja tinkaa se yleiskake kaupanpäällisiksi :)

5. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Ai miltä kohdin susi ? Itsellä ollut tosin kaapelimalli ( C 6000 ) siitä asti,kun tuli myyntiin/markkinoille. Kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia ko. laitteen kanssa. Käytössä päivittäin ja tallennuksia listoilla kokoajan. Rämpätty ja veivattu laitetta ja toimii edelleen ilman mitään ongelmia. Enemmän näyttäisi olevan vikoja noissa ns. kunnon merkki/highTech-boxeissa. Ei ei, en nyt puhu Humax:sta vaan yleisellä tasolla.

Ehkä sit mulle vaan sattunut joku Handan yber-versio.

Last edited: Jan 17, 2009
  6. arskaxx

arskaxx Active member

Trophy Points:
    66
    Kerkesinkin jo odottaa tätä viestiä :)
    Tää on niin tuttua, että joka boximerkistä löytyy myös niitä yksilöitä joissa ei ole ongelmia, mistä sitten johtuukin :)

Tuolta vaan olen noita ongelmia seurannut:
    http://www.dvdplaza.fi/forums/forumdisplay.php?f=160

Share This Page