Digiboksin ja tietokoneen muisti alkaa olemaan melko täynnä ja pitäisi saada lisää tilaa televisio-ohjelmille. Itselleni tulee mieleen joko ulkoinen kovalevy tai dvd levyt. Kumpi vaihtoehto olisi hinta-laatu suhteeltaan parempi? En tiedä onko muita järkävämpiä vaihtoehtoja. Digiboksi on Topfiled ja ohjelmat siirrän altairilla, jos tuolla tiedolla on jotain merkitystä.
Itse käyttäisin dvd-levyjä 1.Toimivat missä vain jossa dvd-soitin, ei tarvita tietokonetta toistamiseen 2.DVD optisena mediana on luotettavampi varmuuskopiosäilö kuin kovalevy ja muutenkin itse ainakin määrittelen (ulkoisenkin) kovalevyn väliaikaiseksi säilytyspaikaksi 3.Hinta on niin ja näin, ulkoinen kiintolevy on kertainvestointina kalliimpi. Toisaalta dvd-aihiot eivät montaa senttiä maksa ulkomailta tilattuna eli siitä saa ison kasan tuollaisen kovalevyn hinnalla
boxin oman kiintolevynkin voi vaihtaa isommaksi. Keskustelua aiheesta http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=65562
Itse olen kanssa kiintolevyn vaihdon puolesta. Itse vaihdoin omaan toppyyni kiintolevyn sen jälkeen kun tuo digiboksin levy rikkoontui. Levyksi tietty kannattaa valita joku sellainen mistä on muillakin käyttäjillä kokemuksia niin ei tule mitään yllätyksiä. Tai jos tarvetta on varastoida kaikkee niin suosittaisin ulkoista kiintolevyä. Ei tartte poltella mitään.