Minä olen liittänyt Maximum C-801CX digiboxini tietokoneeni Pinnacle PCTV tv-korttiini S-VHS kaapelilla. Muutkin ratkaisut ovat mahdollisia. Kuvanlaatu parani, koska antennikaapeli otti analogisena muista sähkölaiteista häiriöitä. Suosittelen analogisen tv-kortin liittämistä digiboxiin.
Oon ajatellut tätä vaihtoehtoa (lähinnä sen takia että sais leffat teksteineen kaapattua dvd:lle), mutta vasta nyt tuli mieleen pari kymysystä. Eli onko halvoissa digiboxeissa (~100 euroa) s-video/komposiitti-ULOStuloa? Eli saisin sillä suoraan digiboxin kiinni ATI:n All-In-Wonderiin. Jos ei ole, ongelmani on seuraavanlainen: Käytössäni seuraavat laitteet -Philips TV, 3 scartia -JVC videot, 2 scartia -LG videot, 2 scartia -PhilipsDVD, 1 scart Laitteet on kytketty näin: -LG:n toinen scart -> PC/ATI ja toinen ->JVC -JVC toinen siis LG (sisään) ja toinen TV -DVD -> TV. Eli kaikki scartit (paitsi TV:n "in") käytössä. Joten pitäisi hommata scart-haaroitin ennen tuota LG->PC/ATI-väliä, jotta saisin paremman kuvanlaadun sekä videoille että PC:lle. Heikentääkö haaroitin kuvanlaatua (käytännössä)? Toinen (muttei ei kovin houkutteleva) vaihtoehto olisi tietty aina vaihtaa scart tarvittaessa (video/pc)... EDIT: PS. Vai kannattaisko suoraan laittaa 100e lisää ja ostaa Nebulan DigiTV-kortti? Tosin silloin ei tekstitystä sais talteen