Digiboxi ja tavallinen TV-kortti

Discussion in 'Muuta keskustelua kotiteatterista' started by anssite, Jan 28, 2004.

1. anssite

anssite Guest

Voiko digiboxin liittää kaikkiin tavallisiin TV-kortteihin?
    Jos ei voi niin millaisiin voi?

2. Jarpo

Jarpo Guest

Kertoisitko enemmän, millä tavalla liittää?

3. Tupolev

Tupolev Regular member

Trophy Points:
    26
    Minä olen liittänyt Maximum C-801CX digiboxini tietokoneeni Pinnacle PCTV tv-korttiini S-VHS kaapelilla. Muutkin ratkaisut ovat mahdollisia.

Kuvanlaatu parani, koska antennikaapeli otti analogisena muista sähkölaiteista häiriöitä. Suosittelen analogisen tv-kortin liittämistä digiboxiin.

4. pake

pake Member

Trophy Points:
    16
    Oon ajatellut tätä vaihtoehtoa (lähinnä sen takia että sais leffat teksteineen kaapattua dvd:lle), mutta vasta nyt tuli mieleen pari kymysystä.
    Eli onko halvoissa digiboxeissa (~100 euroa) s-video/komposiitti-ULOStuloa? Eli saisin sillä suoraan digiboxin kiinni ATI:n All-In-Wonderiin.

Jos ei ole, ongelmani on seuraavanlainen:
    Käytössäni seuraavat laitteet
    -Philips TV, 3 scartia
    -JVC videot, 2 scartia
    -LG videot, 2 scartia
    -PhilipsDVD, 1 scart
    Laitteet on kytketty näin:
    -LG:n toinen scart -> PC/ATI ja toinen ->JVC
    -JVC toinen siis LG (sisään) ja toinen TV
    -DVD -> TV.

Eli kaikki scartit (paitsi TV:n "in") käytössä. Joten pitäisi hommata scart-haaroitin ennen tuota LG->PC/ATI-väliä, jotta saisin paremman kuvanlaadun sekä videoille että PC:lle. Heikentääkö haaroitin kuvanlaatua (käytännössä)?
    Toinen (muttei ei kovin houkutteleva) vaihtoehto olisi tietty aina vaihtaa scart tarvittaessa (video/pc)...

EDIT: PS. Vai kannattaisko suoraan laittaa 100e lisää ja ostaa Nebulan DigiTV-kortti? Tosin silloin ei tekstitystä sais talteen :(

Last edited: Feb 3, 2004

Share This Page