digiboxi merkeistä

Discussion in 'Keskustelua antenniverkon digibokseista' started by sakaali0, Aug 8, 2007.

1. sakaali0

sakaali0 Member

Trophy Points:
    11
    ajatteilin hobbyhallista tilata tallentavan digiboxin, mikä ero näillä merkeillä on. hinnassa osalla on aikamoinen ero maksaako siinä merkki vai mikä? kaipaisin käyttökokemuksia, näistä merkeistä mitä minun tulisi harkita, näistä merkeistä? kertokaahan miinukset ja plussat:)

SAMSUNG DTB-B260Z tallentava digiboxi
    Tallentava Kaon-digiboksi, 160 Gt
    Tallentava Sony RDR-HXD870-DVD/-digiboksi
    Tallentava Topfield 5100PVR HDMI -digiboksi
    Tallentava Handan-digiboksi, 160 Gt

2. venalaine

venalaine Regular member

Trophy Points:
    28
    Kaikki noista merkeistä ovat tunnettuja ja laadukkaita. Kerro ensin mitä kaikkia ominaisuuksia boksiltasi vaadit niin sitten voi suorittaa jonkinlaista vertailua noiden kesken.

Eroja nimittäin todella löyty.

3. sakaali0

sakaali0 Member

Trophy Points:
    11
    haluan vain hyvän ja nimenomaan toimivan digiboxin. entinen boxi menee vaihtoon, kun siinä alko olemaan vikoja entistä enemmän esim. kuvat ei aina näy kuvat pätkii ja ääni pätkii. vai onko kaikissa boxeissa jotain vikaa.

4. lhotse

lhotse Member

Trophy Points:
    11
    Topfield 5100 PVRt HDMI malli pelannut puoli vuotta erinomaisessti. Joillakin tuntuu olevan Topparin kanssa suuria ongelmia. Omalta kohdalta ei ole kuin kehuttavaa. Tallennus on helppoa ja kätevää ja kuvan laatu on kovalevylle tallennettaessa erinomaista. Prosenttihaku tallenteesta on mainio ominaisuus. Laite ei ole pettänyt kertaakaan toimii niin kuin se junan vessa. Näitä keskusteluja kun olen lukenut niin ongelmat tuntuu olevan siellä kaapeliboxeissa tai Tappien asentamisen jälkeen. ( olen luultavasti väärässä ). Firmis 2.83 ja yhtäkään Tappia en ole asentanut. Ei ole tarvetta vaikka EPG on vähän koruton mutta enhän minä sitä jää katselemaan vaan tulevaa ohjelmaa.

Share This Page