Löytyisikö suht edullista digirunko joka sopisi lähikuvaukseen. Toki myös normaaliin matkakuvaukseen myös. Aika harvassa rungossa tuntuu olevan se kääntyvä näyttö, mikä olisi kasveja kuvatessa hyvä lisä. Suljinaikojakin olisi kiva olla useampaan sekunttiin asti. Itsellä olisi yksi Tamronin 90 mm 2.5F suht hyvälaatuinen makro objektiivi (kinokameraan, manuaali). Olisi kiva etu jos sen saisi johonkin digirunkoon kiinni. Kun kinojärkkäriä en viitsi enää käyttää lähikuvia olen näpsinyt Canonin G5 kompaktilla. Taitaa olla noi digikameroiden kennot niin pieniä vai mistä johtuu, että noita pieniä aukkoja ei enää tunnu olevan objektiiveissa. Kinokameralla aukot F11, F16 joskus jopa F32 usein minulla käytössä. Tai oli. Nyt tekikisi mieli aloitella vanha harrastus uudestaan digikalustolla. Vanha kinorunko -80 luvun alusta varmaan toimisi vielä. Kai sitä pitää kuitenkin lopulta siirtyä nykyaikaan ja hylätä tuo luotettava kumppani.
Mun mielestä Canon eos 450D olis hyvä tollaseen kuvaukseen. Ooon nähny aika upeita kuvia jokka on sillä otettu kukista ym. Käy kattoos canonin sivuilta. Kannattaa olla joku hyvä objektiivi kans.