digikuvat kamerasta pc:lle....

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by julmanda, Aug 4, 2004.

1. julmanda

julmanda Guest

( sanyo xacti vpc s 1 )

mulle on nyt sitte tullu oikee riesa tosta mun digikamerasta. kone ei tunnista sitä enkä näin saa kuviani koneelle..kavereitteni xp:et tunnistaa tosin ton masiinan heti. kaikki muut usb- yhteykselliset laitteet skulaa koneella khylla mut toi pirun matolaatikko ei. sanyon sivuilta en xp:lle ajureita löytäny kyseiseen kameraan....osaisitteko valaista mua ja päästää mut irti tästä koettelenmuksesta?

2. gain

gain Active member

Trophy Points:
    66
    Oletko kokeillut Ohjauspaanelista kohtaa Lisää laite/Add Hardware, kun kamera on kytkettynä USB-porttiin?

Ps. Tuliko kameran mukana mitään levyä, jossa olisi ajurit kyseiseen laitteeseen?

3. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Ei kannata tehdä tuosta isompaa ongelmaa vaan osta sovinnolla muistikortinlukija niin elämä muuttuu helpommaksi. Ei voi olla edes rahasta kiinni kun lukijoita saa joka kaupasta alkaen n. 15 euroa...
    http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/alueet.asp?SubA=157&All=1

Minulla on yli 4 vuotta ollut digikamera enkä ole koskaan tarvinnut kameran ajureita tai ohjelmaCD:tä mihinkään, varsinkaan senjälkeen kun päivitin koneeni XP:n alla toimivaksi 3 vuotta sitten. XP:hän tunnistaa automaattisesti kortinlukijan "siirrettäväksi levyasemaksi" kunhan lykkäät sen USB-porttiin kiinni.

Last edited: Aug 4, 2004
  4. julmanda

julmanda Guest

tattis. mä hankin tommosen katotaa skulaako sitte.

Share This Page