( sanyo xacti vpc s 1 ) mulle on nyt sitte tullu oikee riesa tosta mun digikamerasta. kone ei tunnista sitä enkä näin saa kuviani koneelle..kavereitteni xp:et tunnistaa tosin ton masiinan heti. kaikki muut usb- yhteykselliset laitteet skulaa koneella khylla mut toi pirun matolaatikko ei. sanyon sivuilta en xp:lle ajureita löytäny kyseiseen kameraan....osaisitteko valaista mua ja päästää mut irti tästä koettelenmuksesta?
Oletko kokeillut Ohjauspaanelista kohtaa Lisää laite/Add Hardware, kun kamera on kytkettynä USB-porttiin? Ps. Tuliko kameran mukana mitään levyä, jossa olisi ajurit kyseiseen laitteeseen?
Ei kannata tehdä tuosta isompaa ongelmaa vaan osta sovinnolla muistikortinlukija niin elämä muuttuu helpommaksi. Ei voi olla edes rahasta kiinni kun lukijoita saa joka kaupasta alkaen n. 15 euroa... http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/alueet.asp?SubA=157&All=1 Minulla on yli 4 vuotta ollut digikamera enkä ole koskaan tarvinnut kameran ajureita tai ohjelmaCD:tä mihinkään, varsinkaan senjälkeen kun päivitin koneeni XP:n alla toimivaksi 3 vuotta sitten. XP:hän tunnistaa automaattisesti kortinlukijan "siirrettäväksi levyasemaksi" kunhan lykkäät sen USB-porttiin kiinni.