Koneessa on kyllä S/PDIF liitentä mutta millä kaapelilla saa Digitaaiset äänet? en oo saanu vielä muutakun Liitettyä sen Analogisesti (siis Stereo-kaapeli ja Muuntaja joka muuttaa ne Punainen-Valkoinen Johdoiksi.)
itellä on coaxial johdolla kiini kun kaikki optiset oli varattu sitten tarvitset tän AC3 Filter ohjelman niin homma pelittää no ainakin tällä
sulla on kanettava pc mä kun luulin että pöytä kone juu tiedän sen 3,5mm S/PDIF liitännän mut pitäisi toimia kummiski samanlailla kokeile ohjaus panelista onko sillä jokin ääni juttu
itellä olevasta Acer_ kannettavassa kyllä tuo AC3Filter toimii kuten pöytä koneessakin siellä menussa on että esim S/PDIF päälle ja pois kato että menussa on ruksit oikeissa paikoissa kyllä se toimii tuo liitin näyttää Phone -> Rca liittimeltä mutta voi toimiakin tuosta liittimestä ei ole kokemusta tällä johdolla on oma kannettava kiini siinä tuli juuri tuo kuvassa näkyvä adapteri mukana jota sinä tarviset tää toimii 100% varmasti
Ei mutta Mulla on myös Acer aspire 5102WLMi ja tässä koneessa ei oo tommosta optia se on joko Koaksiaali ja tuo on se adapteri.
itellä tuo laittamani adapterin kuva johto toimii joissakin tuo S/PDIF liitäntä on kuuloke liittimen kanssa samassa liitimessä eli se perus kuuloke liittimen pohjassa
Mulla ongelmia saada kannettavan tietokoneen äänet kuulumaan kotiteattereista. Onnistuuko RCA - 3.5mm plug liitännäl oleval johdol tuo juttu?