DigiTV-video DVD:lle

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Jarzka_, Sep 15, 2007.

1. Jarzka_

Jarzka_ Member

Trophy Points:
    16
    MBnetissä oli juttua joku kuukausi sitten, kuinka digiboksin videot poltetaan DVD:lle. Olen purkanut videon ProjectX:llä osiin ja kasannut uudelleen DVDAuthor GUI:lla.

Ongelma on kuitenkin se, että kun poltan yleensä monta videota niihin olisi kiva saada mukaan myös valikot. Tämä osio siivutettiin MBnetissä täysin, ilmeisesti siksi, että DVDAuthor GUI:n valikoidenrakennussysteemi on niin surkea. Jokainen nappi pitää itse määritellä ja valikot pitäisi vielä piirtää itse.

Onko mitään keinoa tehdä valikot vähän helpommi? Esimerkiksi Neron tyyliin, että se luo napit itse ja käyttäjän tehtäväksi jää halutessaan koristelu. Tai olisiko mitään ohjelmaa, joka osaisi tehdä kaikki vaiheet yhdellä painalluksella, eli purkaa videon osiin ja kasata sen sitten valikoiden kanssa DVD-levyksi? Saa olla myös maksullinen, kunhan hoitaa hommansa.

Last edited: Sep 15, 2007
  2. JEP77

JEP77 Member

Trophy Points:
    16
    Pinnacle Studio on aika helppokäyttöinen....

3. Jarzka_

Jarzka_ Member

Trophy Points:
    16
    Itselläni kaikki Pinnaclen ohjelmat ovat kyllä olleet varsin bugisia. Rohkenen myös epäillä, osaako tuo ohjelma polttaa MPEG2-videota DVD:lle laadun kärsimättä.

Share This Page