Direct3D pelin maasto "vilkkuu"

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by zack2k, Jul 6, 2003.

  1. zack2k

    zack2k Regular member

    Joined:
    Apr 7, 2003
    Messages:
    306
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Olisikohan kellään tietoa, miten tällainen ongelma ratkaistaisiin: Eräässä muutamia vuosia vanhassa strategiapelissä maasto "vilkkuu", aivankuin se päivittyisi liian hitaasti. Todennäköisesti se on joku direct3d:n asetus, sillä softwarella homma toimii ok, mutta näyttää aikasta rumalta. Direct3d tila toimii muuten, maaston vilkkumista lukuunottamatta, ja näyttää paljon paremmalta. Olen yrittänyt vaihdella virkistystaajuuksia sun muita asetuksia. Näyttis on geforce4 ti4200 ja uusimmat detonaattorit löytyy. Ajattelin vain jos joku osais sanoa näin suodalta kädeltä, tai on törmännyt vastaavaan asiaan...
     
  2. PK66

    PK66 Regular member

    Joined:
    Jul 3, 2002
    Messages:
    142
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kokeile laittaa antialiasin ja anisotrooppinen suodatus minimiin/pois päältä...
     
  3. icedaemon

    icedaemon Regular member

    Joined:
    Apr 3, 2002
    Messages:
    389
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tietyissä peleissä mun radeon tekee samaa, toi voi johtua itse peleistä.
     

Share This Page