Mistähän tämä johtuu että DirectX yrittää asentua ulkoiselle kovalevylle (e:\*** <- polku) ja e: asema on minun ulkoinen kovalevy. Saman takia minulla meni windowsin uudelleenasennuksen jälkeen ajurien asentamiset perseelleen koska kaikki tuntuu tunkevan automaattisesti ulkoiselle kovalevylle. Kun yritin sammuttaa ulkoisen kovalevyn, sanoo että se on jonkin ohjelman käytössä (ajurit tekee häikkää) jotenka jouduin sammuttamaan koneen, sitten johdot ulkoisesta kovalevystä irti, jonka jälkeen kone takaisin päälle ja directx ym. asennukseen ja silloin polku muuttui c:\*** MIKSI?
Eikö kukaan tiedä mistä tämä johtuu? Alkaa pikkusen ärsyttää, aina kun jotain asennan täytyy ulkoinen kovalevy ottaa ensin pois käytöstä ja sitten vasta asentaa koska muutoin kaikki menee suoraan e:\
Kaikki jotka ei kysy ensiksi minne ne asennetaan. Esim. Steamissa kun käynnistin ekaa kertaa pelejä, ne tekevät "ensiasennuksen" ennekuin käynnistyy, jokainen alkoi asentamaan tarvittavat tavarat e:\*polku* eikä c:\*polku*. omituista Specseinä: Windows 7 64-bit Intel Core i7 3.50GHz (8 CPUs) 8GB RAM Ati Radeon HD 7950
Todennäkösesti Windowsissa jotain menny sekasin. Koita tota http://answers.microsoft.com/en-us/...allation/73450b25-d794-4f18-9add-75253b893343
Kokeilehan vaihtaa oletusasennuskansio. En ole tuota itse tehnyt, mutta sen pitäsisi korjata ongelma.
Tuolla neuvotaan tämä: The 64bit version has two versions of regedit. Make this change as well: 1.) Enter into Start>Run: %systemroot%\syswow64\regedit 2.) Go to: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion 3.) Change the Path in DWORDs ProgramFilesDir, ProgramFilesDir (x86) to the new path, probably just changing the drive letter. Mulla on nuo molemmat ProgramFilesDir ja ProgramFilesDir (x86) menossa polkuun C:\Program Files (x86) <-- molemmat. Framework 3.5 ja 4.0 yritti asentua e:\ ja tuommoset muutenkin mitä ne pelit tarvitsee että toimivat. Tosiaan itsekin omistan SSD enkä HDD.