disconnected from xbox live

Discussion in 'Xbox 360' started by _SPN_, Jun 12, 2009.

1. _SPN_

_SPN_ Member

Trophy Points:
    11
    Joo elikkä ongelmana on, että boxini ei pysy netissä. Tämä alkoi jo muistaakseni tossa vuoden alussa. Sillon alussa se loggas ulos pelkästään call of duty wawin moninpelistä virhesanomalla "sign in status changed". Olen sitten tähän asti yrittäny selvittää mikä siinä ongelmana, mutta eipä mistää oikee ole löytyny apua. Olen jopa soittanu sinne xboxin tukeen, mut eipä nekään muute osannu auttaa kun että uudelleenasentaa toi mun profiili. No nyt sitte tässä pari viikkoa sitte pelasin tota fable2:sta ja se loggas siinäkin pihalle netistä(loggasin pariin kertaan takasin sisälle ja lopulta se heitti ulos koko pelistä). Sen jälkeen kokeilin heti call of duty 4 että toimiiko se, niin eiköhän se siinäki heittäny ulos. Nyt en enää tiedä mitä pitäs tehä ite kyl vähä epäilen että boksi on rikki, mut jos jollakulla on kokemusta ongelmasta niin vois auttaa, Kiitos.

Ps. modeemi on a-linkin rr24AP(i+)

2. Arazor

Arazor Guest

Onko sinulla tietokone netissä samalla modeemilla?
    Pätkiikö sillä netti aina väliaikaisesti joskus?
    Oletko kokeillit formatoida kokonaan kovalevysi ja asentaa vielä profiilinkin uudestaan? Toki tällöin menee tietenkin kaikki pelitallennukset.

3. _SPN_

_SPN_ Member

Trophy Points:
    11
    Joo sori jäi kirjoittamatta noi tiedot, kun kirjotin ton kiireellä. Eli kyllä modeemissani on langallisesti kiinni yks kone ja langattomasti yks. Sen olen kyllä huomannut että yhteys on huonompi kun tämä langaton yhteys on käytössä mutta se katkeilee oli sit päällä tai ei. Netti toimii mainiosti tietokoneilla. Xboxillaki kun se katkasee sen netin niin se päästää saman tie takasin ja yhteystestiki näyttää ettei olisi mitään ongelmaa. Ja sitäki oon viel ihmetelly että kun pelaan cod 5 multiplayerissä se katkee mutta kun meen siihen zombipeliin moninpelinä se toimii ihan hyvin.

4. Arazor

Arazor Guest

Ovatko levyt naarmuisia?
    Kokeillut asenta kovalevylle?

5. _SPN_

_SPN_ Member

Trophy Points:
    11
    Oon kyl kokeillu sitäki ja ei kyllä näy mitään naarmuja.

6. failer

failer Guest

mulle tuli sama. eka tulee viesti "cannot connect to messenger" ja sitten jonku parin minuutin jälkeen se diskonnectaa mut livestä. mul alko toi kun aloin vetään BF-bad companyä netis, ja nyt se ei enää saa itteään yhdistetty EA serveriin, missä on kui suksi luista?

7. _SPN_

_SPN_ Member

Trophy Points:
    11
    Niin jos ketään enään kiinnostaa niin kokeilin kaverin kanssa sillein, että vein boksini sinne ja se toimi siellä ihan mainiosti. Elikkä tästä ei voi tulla muuta kun siihen johtopäätökseen, että vika on modeemissa.

8. osmos

osmos Regular member

Trophy Points:
    26
    Moi,

Itsellä oli sama ongelma, vika oli viallisessa verkkokaapelissa, johdon vaihdon jälkeen rupesi toimimaan.

9. _SPN_

_SPN_ Member

Trophy Points:
    11
    kokeilin nyt sitte sitäki, että ostin uuden verkkokaapelin. Eipä toiminu, joten se vika taitaa olla modeemissa =/

10. failer

failer Guest

...tai yhteydessä modeemiin, itelläni yhteys tuppaa hidastuun sadepäivinä, niin oon keksinyt syyksi vain sen, ettei sateella ulos ole menossa niin moni jolloin talon nettiäkin käytetään enempi.

Share This Page