display moodit geforce3..

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by anpsop, Aug 18, 2005.

1. anpsop

anpsop Member

Trophy Points:
    11
    Morps,

Eli siis ongelma on seuraavanlainen ja kaltainen.. Koneessa on Geforce3 s-video tv-outilla. Siitä lähtee s-video -> komposiitti adapteri, josta siis komposiittiletku telkkariin. Muttakun windowsin oma näyttöasetusmesta ei tajua koko television olemassaoloa. Nvidian nview display settingeistä löytyy sit tää display modes, jossa on ainoastaan "Single Display" ..... Se toimii, telkkari-modella ja näyttö-modella ihan moitteetta..

Mutta.. Minkä hemmetin takia mä en saa näitä displaymodeja ku ton yhden? Missä mulle niin rakas (vanhassa koneessa geforce2, sama telsu ja toimis) työpöytä-jatkuu-telsuun-moodi? Missä edes clone-mode? .. Tai ihan mikä tahansa, että kuva ikäänku olis kummassaki näytössä.. ja että ihan xp:kin tajuais että televisiokin olisi olemassa..

Jos jotain apua.. google sitä ei tarjonnu. uusimmat ajurit on juu.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    TV tool peliin, Geforce 2 oli varmaan MX jossa tuo Twinview on tuettuna, GFeforce 3 korteissa ei valitettavasti ole.
    http://tvtool.info/index_e.htm

3. anpsop

anpsop Member

Trophy Points:
    11
    Twinview on siis tää "työpöytä jatkuu telkkariin" -mode? Ok.. Olipa typerä veto nvidialta poistaa semmonen. pöh. Muttajoo, kiitos tuosta tvtoolista =)

Ja keksisimpä vielä senkin, miks ei toiminu aluks ollenkaan mitenkään.. Ku tossa nykysessä koneessa on xp:n home edition, joka ei sit jaksa tukea tota kahden näytön meininkiä.. Omituista kyllä mun mielestä.. Mut tänään lähtee home editioni vaihtoon, ni johan lähtee =) ja tvtoolia pitää tesoa =)

Kiitoksia! =)=)

4. Skiigge

Skiigge Member

Trophy Points:
    11
    Kyllä XP Home tukee kahta näyttöä...

5. anpsop

anpsop Member

Trophy Points:
    11
    Eihän tue..

Ei tää versio ainakaan o_O .. Miten sen sitten "saa tukemaan" ?-o

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Kyllä siinä yhdellä näytönohjaimella ainakin kaksi näyttöä toimii, useamman näytönohjaimen tuki siinä on muistaakseni karsittu (XP Home:ssa siis).

7. anpsop

anpsop Member

Trophy Points:
    11
    Tjoo, hyvinki mahdollista.. Nyt on Professionaali, mutta ei mitään vaikutusta..

Mut tuota.. Saanko mä tällä geforce3 kortilla ollenkaan dualviewiä? Edes TvToolilla? Ku mä oon tota TvTooliakin rukannu ja ränkänny, mutta sekin ehdottelee ainoastaan "Switch to monitori/telkkari" ..

Jos tä ei tästä ala selkenemään ni tukeeko geforce4 jälleen noita twinvievejä jne. ihan ittekseen? :O

8. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    * Single head cards: TNT-1, TNT-2, GF-1, GF-2, GF-3
    * Dual head cards: GF2-MX, GF4, GF4-MX, GF-FX, GF2Go, GF4Go, GF-FX-Go ja kaikki uudemmat NVIDIA näyttikset.

Tuo TVtool tukee Dual-View tilaa, mutta sen toimivuus ei ole paras mahdollinen, pitäisi olla sama kuin Clone moodi normaalisti (paitsi virkistystaajuus on pieni monitorilla).

Share This Page