Divixformaattisten elokuvien palyerit?

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta' started by arves, Mar 5, 2003.

1. arves

arves Regular member

Trophy Points:
    26
    Ongelma on vanha ja vaikka kolusinkin läpi vanhat keskustelut, en löytänyt ratkaisua ongelmaani.

Minulla on elokuva, formaattia dvdrip divx5.

Olen ladannut koneelleni tuon Divx codecin bundle 5.0 ja sen mukanahan tulee soitin divx player alpha 2.0 - ja tällä soittimella tuo elokuva näkyy - tosin tuntuu liikkuvan melko hitaasti. Media Playerilla kuva on pelkkää "pikelssimössöä".

Noh.. sitten olen ladannut vobsubit ja virtualdubit ajatuksena saada sitten tekstit näkymään tuolla divx palyer alpha 2.0 (se kun ei automaattisesti esim. avaa divix400 jolla nuo tekstit näppärästi hakisi). Mitenkä nuo tekstit pitää asettaa, jotta ne saisi rullaamaan tuon soittimen kanssa - vai löytyykö vallan sellaista divix soitinta jolla tuo divx5.0 leffani näkyisi ja joka automaattisesti hakisi subitkin? Olen kokeillut useaa divix-soitinta ja jokainen näyttää leffan tuona "pikkelimössönä" - tulin tulokseen että ainut mahdollisuus on tuo alpha 2.0.

osaisiko joku nyt hieman avittaa? Ja please.. laittakaa vaikka linkki aikaisempaan keskusteluun, jossa ratkaisu löytyy - älkääkä todetko "käytä hae-nappulaa paremmin blondi" =).

2. dvdfreak

dvdfreak Member

Trophy Points:
    11
    Mitähän Playereita olet koittanu?? Ittelläni ainakin on BSPlayer ja kaikki on pelittäny vallan loistavasti. Ja kannattais varmaan koittaa ladata FFDShow tuolta softa alueelta. Ellei niillä ruppee toimimaan ni on kyllä kumma!?

3. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Ei P2P-alueelle tällaista viestiä..

*siirretty*

4. jeppe

jeppe Guest

Mä kattelen ainakin itse tolla power dvd 4.0:lla ja se on toiminut mulla ainakin hienosti. Ilmainenhan se ei tosin ole.
    J

Share This Page