Mun pitäis kattoo sellanen elokuva Harry Potter viisasten kivi. Sehän on DivX5 no se ei ole vielä ongelma, mutta kun siinä elokuvassa en saa ääntä toimimaan ja olen kokeillut eri Harry Potter viisasten kivi elokuvia ja tietenkään missään ei toimi äänet. Se valittaa tuntematon audio data ja se valittaa jostain, Audio data: Tag 353 Mulla on ffdshow codec instaloituna.
Mul oli se tietokoneessa, mutta voiko ne kumota toisensa kun mulla on ne molemmat yhtä aikaan tietokoneessa instaloituna.
Jos olet kodekin gspotilla kattonu, sieltä saattaa löydyä joku neron ac3 filtteri entuudestaan.. ei varmasti toimi. Asenna tuo "ac3 filter" täältä afterdawnin ohjelmakirjastosta.
Se valittaa edeleen. Siinä lukee että: ------------------------------------------------------ DivX Player: Open File Warning This file contains unknown audio data. The video file you are opening includes audio data that is not recognized by the DivX Player. The file contains the following type of data: Audio data: Tag 353 You may need to instal a new audio codec on your computer to listen to the audio. You can either stop playback now or whatch the video without the audio. ------------------------------------------------------ Tiedetään että kirjotin vähän ylimääräistä, mutta tällättis siinä lukee.
Kuuntelekko sie ollenkaan mitä sulle täällä huuvellaan? Vilkase tolla GSpotilla mikä kodekki on hukassa (luultavasti ac3). http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/52202 Ja onko vai eikö sulla tuota ac3filteriä asennettuna? Kannattanee asentaa sillä enemmin tai myöhemmin sitä tulet tarvitsemaan, jos ajattelit enemmänkin lehefoja koneella katella.
mä olen ladannut uusimman ac3 ja instaloinut sen ja testasin ton gspot jutun ja laitoin pääle ja edelleenkin äänet eivät toimineet.
Toi ny ei oo mikää hyvä soitin...oot varmaan koittanut myös jollain toisella soittimella, esim: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/media_player_classic.cfm ..tai Windows media player..ja koittanut koneen buutata? no mitäs se sanoi, siitäkin voipi olla apua, jotta voimme auttaa sinua Ei sulla koneella mitään codec packeja ole tai muita "turhia" erilaisia koodekkeja? Pelkkä FFDShow ja AC3filter yleensä riittää, paitsi .ogg
Kiitos Mika ja muut teistä on ollut apua ja nytten sain vihdoin toimimaan sen tolla Media Player classic ohjelmalla. Jumaloin teitä ja lyön iteltä aivot pellolle tyhmyydestä!