En tiedä minkälaisia asetuksia minun pitäisi käyttää. Perusasetuksista ei ainakaan ole mihinkään. Olen käyttänyt Premieren kuutosversiota. Minulla on Radeon Vivo ja 850mhz Duron. Kuva siis takkuilee, vaikka äänet toimivat. Käytän melko pientä resoluutiotakin, mutta se ei auta. Joitain DivX:n asetuksia minun kai pitäisi säätää, mutta en tiedä mitä tässä tilanteessa. Jos joku osaisi kertoa mitä minun kaltaisen amatöörin pitäisi tehdä nyt, niin se olisi mukava kuulla.
Oletko kokeillut muuttaa post-processing -asetuksia (Start Menu->Programs->DivX jne.) Pistä sieltä quality level minimiin ja katso mitä tapahtuu. Suattaapi myös olla että DivX viitosen bugit ovat taas iskeneet..onhan käytössäsi uusin DivX (lienee v5.01) ?
Minulla oli käytössäni DivX 5, mutta hommasin juuri uusimman. Saa nähdä auttaako. Kokeilen toki noita asetuksien muuttamisia, mutta ilmoittelen jos ei toiminut niillä.
meikäläiselle quarter pixelin käyttö aiheutti suunnatonta nykimistä, joten kannattaa kokeilla sen poistoa...
Olisiko syynä mahdollisesti se että, kun olen käyttänyt Premieriä ja tavallista kameraani. Olen siis kaapannut kuvaa ja Premiere on luultavimmin pakannut kuvaa kaappauksen aikana. Olisiko tämä syynä pätkimiseen?
Nyt taisin selvittää vian. Minulla on IBM:n Deskstar kiintolevy ja joku vanha 500mt:n romu. Deskstarilla kuva pätkii ja tekee tommosia mokia. Romulla taas kuva on myös pätkivää, mutta vähemmän kuin Deskstarilla. Syynä tähän taitaa olla DMA. Romu tukee Windowsin DMA-tilaa, mutta Deskstar ei. Deskstarini kyllä käyttää Ultra-DMA 5-tilaa, mutta se ei tunnu auttavan tässä tilanteessa. Olen kokeillut vaihtaa kiintolevyni asetuksia eri tavoin, mutta en ole saanut DMA-tilaa päälle.