divx dvd soittimeen?

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by pynttis, Dec 31, 2002.

1. pynttis

pynttis Guest

pystyykö divx videoita soittamaan tv:seen liitettävällä dvd soittimella esim.philips dvd 622.?jos voi niin miten?mikä ohjelma?

2. D.Vader

D.Vader Member

Trophy Points:
    16
    Ei tolla Philipsillä pysty, mutta nyt on just tullu markkinoille Kiss-merkkinen soitin joka toistaa DivX 4.0 ja 5.0

3. Poy

Poy Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse en kyllä tollaista kissiä hankkisi. Jää Xvidit ja DivX3.11 katsomatta, eikä lisäksi näe tekstejä. Paljon parempi käyttää tietokonetta soittimena.

4. juppe22

juppe22 Active member

Trophy Points:
    66
    Tohon Poyn kommenttiin vielä lisäisin AC3 äänet mitä käytetään nykyään paljon mp3:n tilalla. Se olisi myös kätevää jos olisi joku erillinen tallennus paikka teksteille esim. joku kovalevy mistä voisi laittaa tekstit pyöriin leffan mukana. Jää siis monesti tekstit polttamatta levylle. Tietysti RW levyjen kanssa leikkimällä se onnistuisi jos aina polttaisi leffat niille mitä haluu kattoo tekstien kanssa. Idea on loistava ja itse esitin saman kysymyksen joskus yli puolivuotta sitten.

5. Wire

Wire Guest

Juppe22: Uskoisin että se toistaa AC3 äänet DivX:ssäkin? Missään tosin ei ole eroteltu erikseen DivX ja DVD toistojen ominaisuuksia. Siitä tein tämän johtopäätöksen.

Vaikuttais siltä että koko laitos on mallia PC uusissa kuorissa. DVDPlazan sivuilla joku kertoi että siihen tulee kovalevy mahdollisuus sekä ethernet liityntä.

Oma mielipide on se että leffat pitää katsoa alkuperäisinä DVD:nä ja lapsille annetaan niistä VCD kopio. Samalla tuetaan leffan tekijöitä jotka taasen tuottaa meillä entistä laadukkaampia elokuvia ja DVD:tä. (toivottavasti)esim. LOTR:n DVD Special edition

(Oho! olipas moraalisaarna mutta se on minun mielipide) Sori offtopic

edit: Suomenkielen korjauksia

Last edited by a moderator: Jan 1, 2003

Share This Page