divX->dvd teksteineen

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by pekkuli, Aug 20, 2003.

1. pekkuli

pekkuli Member

Trophy Points:
    11
    Sanokaas nyt paras ja helpoin meneltelmä divX elokuvan, jossa on erillinen tekstiedosto subeille kääntämiseksi dvd-r:lle, jotta vois kattoa tavallisesta dvd-soittimesta. Mulla on esim. Uleadin DVD-movieFactory2 ja DVD Workshop, mutta ongelma on nimenomaan noiden suomenkielisten tekstitysten mukaan saaminen leffaan

2. Adder_78

Adder_78 Guest

DVD2SVCD:llä onnistuu varmaan helpoiten, mutta silloin se tekee niistä teksteistä kiinteät...

Irtotekstit saat kun käytät jotain muuta authorointisoftaa ja käännät ne nykyiset divx-tekstit siihen formaattiin jota kyseinen authorointi softa tukee... Doom9:stä löytyy ohje tähän hommaan:
    http://www.doom9.org/mpg/avi2dvdr.htm

3. pekkuli

pekkuli Member

Trophy Points:
    11
    Löytyyköhän tuohon dvd2svcd:hen suomenkielistä käyttöopasta, vaikuttaa vähän omituiselta ojelmalta. Minne ne tekstiedostot tungetaan?

4. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    Last edited: Aug 20, 2003
  5. pekkuli

pekkuli Member

Trophy Points:
    11
    Mä en kyllä taida ymmärtää nyt mitään. Kun mä avaan elokuvatiedoston(avi) dvd2svcd:n se ilmoittaa sinulla on väärä versio dvdavista!

Huh, eikö tosiaan ole sellaista ohjelmaa,että vain avataan tiedosto siihen ja muunnetaan se painamalla toista nappia. Ja tekstit saa kyllä palaa kiinni leffaan, kunhan vain ne tulee mukaan

Share This Page