Eli mulla on ihan outo ongelma koneella tällä hetkellä!! Eli DivX:sät ei näy tai oikein mitkään muutkaan .AVI pätkät vaikka koneessa on AC97 filter ja FFdshow + BSplayer! Tämä ongelma alkoi eilen kun vaihoin ViPlaysta takaisin BSplayeriin ja sitten vielä BSplayeristä takas ViPlayhyn Ja sitten kun kokeilin ViPlayllä katsoa DivX videoo niin se alkoi valittaan että joku filter puuttuu.. sitten hain täältä tuon DivX codekin ja se toimi sitten vähän aikaa mutta sitten sekin alkoi mennä sekaisin kun alussa tuli monia eri värejä ruutuun!!! Että mites tästä eteenpäin?? kokeilisko järjestelmän palautusta vai mitä? Kiitos jos jaksoit lukea! PS. BSplayer sanoo että file is corrupted vaikka siis ennen näky hyvin!
Hehee, perinteiset vastaukset Elih: Onks siul ffdshow? Mikä on siun soitin? hae divx-codekki Kokeile format c: No eips. kokeile asentaa uudestaan se ffdshow uudestaan, jos se selventäis sen? jos ei ni pistä lisää viestiä.
No tässä se ongelma piileekin olen laittanut ffdshown yli 4kertaa ja AC97 filterin yhtä monesti Mutta nyt vois testata tuota järjestelmän palautusta!!
no kokeile ekaksi vielä että poistat ne kaikki soittimet ja kodekit, siivoat rekisterin ja sit asennat. jos ei vieläkään toimi niin sit ehken palautusta :/ Yleensä asiat on kuitenkin vain niin että ongelmia ku tulee ni siivous vaan ja takas ni toimii.
Ei ei ei ei, pojat ei! Jos sulla on ffdShow, elä mee siihen päälle mitään DivX:iä ja Xvidejä erikseen asentamaan. Minä en tue mitään codecpäkkejä, lataan kaikki kodekit erikseen =)
Niinkuin miun vastauksesta huomaa niin enpä mie muuta kehoittanut tekemäänkään kuin asentamaan sen uudestaan
Joo olin siivonnut rekisterin ja buutannu mutta ei ollu toiminu!! Mutta nyt tossa äskön tein järjestelmän palautuksen ja hyvin homma pelas (taas vaihteeks)!!! Kiitos kaikille jotka vastasivat näin nopeesti!!
Osuttiin vaan sopivaan hetkeen lukemaan. mut kuut et alko pelata systeemit taas. Nautinnolliset katseluhetket etiäpäin!