Terve! Yritin tuossa etsiskellä syytä ongelmaan... Mulla on koneessa DivX Player 2.1 ja DivX Pro 5.0.5, Sekä Nimo Codec Pack v 5.0 build 7, WinAmp3 Eikä tahdo kaikki videot näkyä, mitä teen väärin...?Yritän katsoa niitä yleensä kovalevyltä. Onko koneellani väärät ohjelmat vai jokin muu? Voisitteko auttaa ja kertoa mitä on järkevintä asentaa koneelleni ja mitä poistaa.Jotta saan ohjelmat näkyviin? Olen niin sanotusti aloittelija näissä jutuissa.. DivX antaa usein tällaisen viestin ( Olisikohan syynä väärä katseluohjelma ? )... ALERT! The file contains unknown video data. The video file you are opening includes video data that is not recognized by the DivX Player. The file contains the following type of data: Video data: FOURCC code "0" You may need to install a new video codec on your computer to watch this video. Koneeni on 700 AMD, 384MB, n.50Gigaa, GF4 MX440, SB Live Digital... Etukäteen kiittäen...!
poista toi nimo codec pack!! nämä riittää: Ffdshow katseluun ja jos itse väännät aveja, pidä DivX Pro 5.0.5 katseluun riittää ihan mediaplayer ffdshow: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ffdshow.cfm
Mulla on käyttiksenä XP ja Windows Media Player 9:llä se alkoi pyörittämään, mutta kuvaa ei tullut...! En kokeillut vielä tuon Nimo Codec Packi:a poistamista...Mutta mitä sen tilalle, onko varmaa etten tarvi muuta... Entäs, kun tuonne oikealle alapalkkiin tulee aina joku tv:n kuva (DivXG400) ja radio lähettimen kuva (TMF audio filter)...Kun alan katsomaan videota vaikka media playerilla..?
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/32544, tolla oon pärjäilly. mul on xp pro ja WMP9:n heivasin jo ajat sit pois, ei se pirulainen toiminu hetkeekään kunnolla Käynnistä -> Suorita -> kirjota [bold]mplayer2[/bold] -> ok, pelkästään tolla pärjää, myös bsplayer taitaa olla aika suosittu, en o itte tarvinnu.. veikkaan et joku ton Nimon codekeista aiheuttaa noi, kaikki on haukkunu pystyyn ton nimo codec packin