Terve! Yritin tuossa etsiskellä syytä ongelmaan... Mulla on koneessa DivX Player 2.1 ja DivX Pro 5.0.5, Sekä Nimo Codec Pack v 5.0 build 7, WinAmp3 Eikä tahdo kaikki videot näkyä, mitä teen väärin...?Yritän katsoa niitä yleensä kovalevyltä. Onko koneellani väärät ohjelmat vai jokin muu? Voisitteko auttaa ja kertoa mitä on järkevintä asentaa koneelleni ja mitä poistaa.Jotta saan ohjelmat näkyviin? Olen niin sanotusti aloittelija näissä jutuissa.. DivX antaa usein tällaisen viestin ( Olisikohan syynä väärä katseluohjelma ? )... ALERT! The file contains unknown video data. The video file you are opening includes video data that is not recognized by the DivX Player. The file contains the following type of data: Video data: FOURCC code "0" You may need to install a new video codec on your computer to watch this video. Koneeni on 700 AMD, 384MB, n.50Gigaa, GF4 MX440, SB Live Digital... Etukäteen kiittäen...!
poista toi nimo codec pack!! nämä riittää: Ffdshow katseluun ja jos itse väännät aveja, pidä DivX Pro 5.0.5 katseluun riittää ihan mediaplayer ffdshow: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ffdshow.cfm
Mulla on käyttiksenä XP ja Windows Media Player 9:llä se alkoi pyörittämään, mutta kuvaa ei tullut...! En kokeillut vielä tuon Nimo Codec Packi:a poistamista...Mutta mitä sen tilalle, onko varmaa etten tarvi muuta... Entäs, kun tuonne oikealle alapalkkiin tulee aina joku tv:n kuva (DivXG400) ja radio lähettimen kuva (TMF audio filter)...Kun alan katsomaan videota vaikka media playerilla..?
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/32544, tolla oon pärjäilly. mul on xp pro ja WMP9:n heivasin jo ajat sit pois, ei se pirulainen toiminu hetkeekään kunnolla Käynnistä -> Suorita -> kirjota [bold]mplayer2[/bold] -> ok, pelkästään tolla pärjää, myös bsplayer taitaa olla aika suosittu, en o itte tarvinnu.. veikkaan et joku ton Nimon codekeista aiheuttaa noi, kaikki on haukkunu pystyyn ton nimo codec packin
Mulla myös XP Pro... Nyt poistin sen Nimon...! Mutta ei tullut kuvaa eikä ääntä... Tuo video on .avi...Vaikuttaako mitenkään asiaan..Ja vielä K*Z**:lta imetty...
asensitko tilalle sen ffdshown? asenna ja käynnistä kone uudelleen: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ffdshow.cfm pitäis alkaa kuva & äänet näkyy/kuulumaan EDIT: ..täytyy men nukkuu välil
Pakko kysästä kun asian tiimoilta on niin paljon keskusteltu. elikkä onko jotain ohjelmaa millä näkisi elokuvan tiedot tarkemmin ja sitä kautta hakea/asentaa uusia codeceja? toinen kysymys jos Nimo ja Ace ovat viimeisiä vaihtoehtoja niin mikä mitkä ovat ne paketit jotka kannattaa tai pitää asentaa jotta voi katsoa JA pakata elokuvia Divx,Xvid/mp3,AC3... itse olen asentanut ffdshown AC3 Filter ATI:n DVD/VCD ym softa SmartRipper DVD2AVI VFAPI Reader Codec DV-Tool DivX Codec (PRO) VirtualDup CDEx DirectVopSub ja luultavasti paljon muutakin mutta ei kaikkea voi muistaa =) nykyaikana tulee noin kerran viikossa tilanne että kuva tai ääni puuttuu tai jotain vastaavaa. ja ei siinä paljon muu auta kuin asentaa Nimo tai Ace. Vai miten muut hoitaa homman? Kuinka monta eri tapaa todellisuudessa on pakata elokuvaa ja kuinka monilla eri äänillä(DTS,AC3,MP3...) ja mistä noista elokuvista aina tietää mitä ne haluavat milloinkin? Ja mielenkiinotoisin on että nykyään MediaPlayer käy tiuhaan tahtiin netissä kyselemässä paketteja.
WMP9 ja WMP6.4.09. toimii... Mutta DivX Palyer 2.1 EI anna kuvaa, eikä ääntä...?Kun poistin tuon Nimo Codec Packin.. Ffdshown on asennnettu ja kone resetoitu uudelleen, mutta ei auta...Onko asetukset oikein...En tiedä?
torngark: 1) http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videotyokalut/gspot.cfm 2) ihan hyvä paketti sulla on eli mulla on Ffdshow, DivX Codec (uusin) ja AC3 filter. Tähän päivään mennessä on kaikki leffat näkyny, tosin WMP ei o kahta leffaa osannu näyttää, ne on toiminu WinDvd:llä sit vwmurre: kun kerran noilla toimii , mihin tarttet sitä DivX Player 2.1?? Itte en o tota ikinä käyttäny, ku ei tarvi
[bold]torngark:[/bold] Muuten hyvä näköinen lista, mutta lisäähän vielä OggFilterit niin ei tarvi sitä "NimoWarea"
poista kaikki koodekit ja ota vaan DIVX 5.0.3 ja XVID ja mahollisesti jos äänet ei toimi niin ac3. Nämä mulla on ainakin riittänyt 120 elokuvaan dc++:sta