pakkaako toi dvd shrink sen verran että sais elokuvan mahtuun yhelle dvd:lle. siihen mahtuu nyt noin 1h 27 min.kuvaa ja suurin osa elokuvistahan kestää 1h 30min. eli miten sais puristettua ton 3 minuuttia?
Mäkun oon luullut että ne vain menee siihen megojen mukaan mutta mistäs sitä oisin tietänytkään... No kokeile ylipolttaa tai ripata se uudestaan. Leikkaa lopputekstit sun muut pois jossei muuta.
no okei Jylppy. dvd-r menee 4.7 gb vaikka ei oikeesti niin paljoa mahdukkaan.olikohan jotain 4.4 gb. mun rippaamat elokuvat menee kuitenkin vähän yli. ei nyt kauheesti hyödytä leikata lopputekstejä pois kun ei sinne asti päästä edes ylipolttamalla vai pakkaako esim. dvd shrink lopputekstejä ennen olevan osan pienempään? anteeks nyt vaan mutta en kauheesti tiedä näitä asioista.
no okei Jylppy. dvd-r menee 4.7 gb vaikka ei oikeesti niin paljoa mahdukkaan.olikohan jotain 4.4 gb. mun rippaamat elokuvat menee kuitenkin vähän yli. ei nyt kauheesti hyödytä leikata lopputekstejä pois kun ei sinne asti päästä edes ylipolttamalla vai pakkaako esim. dvd shrink lopputekstejä ennen olevan osan pienempään? anteeks nyt vaan mutta en kauheesti tiedä näitä asioista.