Divx:iin tekstit näkymään Showshifterillä???

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Kyllikki, Sep 26, 2004.

1. Kyllikki

Kyllikki Member

Trophy Points:
    11
    Olen yrittänyt saada tekstejä näkymään showshifterin videoplayerillä, mutta mikään ei oikeen auta. Tuntuu että koko showshifter ei ymmärrä noita subtitle tiedostoja. Olisi kiva tietää onko joku saanut tekstit näkymään kyseisellä softalla ja miten.

2. Kyllikki

Kyllikki Member

Trophy Points:
    11
    Sain jo melkein toimimaan kun asensin VobSubin, mutta ihme ja kumma kaikki tekstit eivät vieläkään näy vaikka on nimetty samoiksi kuin .avi tiedosto. Elikkä lisää ehdotuksia...

3. Mikademus

Mikademus Guest

Olen saanut tekstit toimimaan seuraavalla kokoonpanolla:
    - Windows XP SP1
    - Showshifter DVB 3.x
    - Tekstitys softana käytän ffdshow-ohjelmaa (20040828)
    (etsi googlella)
    FFdshown asennuksen jälkeen Showshifter ilmoittaa löytäneensä ohjelmiston jota se ei tue. Kuittaa viesti piiloon ja sitten vain teksetejä katselemaan.
    Toistaiseksi kaikki teksit ovat näkyneet, eikä showshifterissä ole esiintynyt ongelmia.

Jos tekstit eivät edelleenkään näy tarkista avi tiedoston toimivuus vaikka Gspot ohjelmaalla. Voit myös kytkeä OSD option päälle ffdshow ohjelmasta (näyttää infoa esitettäväst avi-tiedostosta)

Last edited by a moderator: Oct 5, 2004
  4. Kyllikki

Kyllikki Member

Trophy Points:
    11
    Joo, mulla on toisessa koneessa soittimena Bsplayer ja kodeekkina ffdshow ja siellä kaikki pelittää hyvin, mutta en laittanut niitä tuohon htpc:hen kun varoittelivat showshifterin sivuilla niistä ongelmista. Täytyy kokeilla noita asetuksia...

Share This Page