DivX ja Wmp.

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Mato, Aug 3, 2003.

1. Mato

Mato Guest

Elikkäs, mitä muita HYVIÄ ohjelmia tiedätte joilla voi katsoa leffoja, muutakuin DivX ja WMP(Windows Media Player)?Ei tuo DivX kyllä kovin hyvä ole...Mukaan myös mielellään osote josta saa ko. ohjelman. Kiitos vinkeistä etukäteen.

2. 8310

8310 Member

Trophy Points:
    16
    Siis DivX katseluun PARAS toistosofta on WMP 6.4 ja siihen FFDShow ja A3-filter...

Jos taas katselet DVD-leffoja niin sitten joko WinDVD tai PowerDVD...

Noi siis mielestäni parhaimmat katseluohjelmat.

lisäys: ja miksi vaihtaa noita toimivia ja kevyitä mihinkään raskaisiin ja bugisiin ohjelmiin...

PS. toki voit kokeilla MPC (media player classic, gabest) jossa lisätoimintoja ja ihan WMP:n näköinen ja lainen. Ja toki voit katsella Win- tai PowerDVD:llä divxiäsi...

Last edited: Aug 3, 2003
  3. Aixaaja

Aixaaja Member

Trophy Points:
    16
    Itse olen kokeillut Zoomplayeriä ja bsplayeriä, jotka kummatkin ovat ihan hyviä videon katseluun.

Itse olen kuitenkin suosinut WMP + DivXG400 yhdistelmää kun en sanut tuota fdshowta toimimaan.(tietysti perus divx+av3+xvid codec asennettu).

4. naamio

naamio Guest

Zoomplayerin kannalla olen. Joutuu vähän säätään että saa toimintaan mutta mielestäni sen arvoista.

5. antti-c

antti-c Member

Trophy Points:
    16
    Kannattaa kokeilla myös MicroDVD playeria. Itse katselen sillä leffani. Se siis osaa toistaa avi tiedostoja ja kaikkea muutakin jos on codekit asennettu.

Share This Page