DivX- ja XviD-leffat videotykissä.

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by mvnet, Apr 27, 2004.

1. mvnet

mvnet Regular member

Trophy Points:
    26
    Kuinka hyvälaatuisilta näyttävät DivX- ja XviD-leffat jos niitä katsoo videotykillä. Televisiostahan nuo leffat näyttävät vielä ihan hyvälaatuisilta, kunhan bitrate on jotain 800:n luokkaa tai enemmän. Mutta miten on siis videotykin kanssa? Huomaako siitä paremmin pikselöitymisen, kuin televisiosta. Minulla on 28 tuuman 4:3-televisio ja siinä leffat ovat hyvälaatuisia, mutta mitä sitten jos ostan videotykin? Silloinhan kuva-ala kasvaa melkoisesti joten huononeeko kuvanlaatu?

2. tennari

tennari Regular member

Trophy Points:
    26
    Ihan oon ollut tyytyväinen laatuun. Kuvan koko mulla on n. 2 kertaa 1.5 metriä.

3. mikoko

mikoko Member

Trophy Points:
    11
    Minulla ainakin kaikki näyttää ihan hyvältä, ellei miltein täydelliseltä. Riippuu tietenkin divx:n laadusta, mutta sen ei kannata antaa häiritä jos on hyvä leffa.

Videotykki on kaiken kaikkiaan todella mainio ostos. Olen itse tykästynyt täysin leffojen katseluun tykin kautta.

4. Rattus

Rattus Guest

Minä olen myös ollut tyytyväinen DivX/XviD elokuvien katseluun tykin kautta.

Harkitsin pitkään ostanko 32" laajakuva tv:n vai videotykin ja päädyin lopuksi tykin hankkimiseen. Ei ole kaduttanut hetkeäkään!

Pelaaminenkin saa aivan uutta potkua, kun heijastaa kuvan seinälle. :)

Share This Page