Moi,eli sellainen ongelma olis että yritän polttaa koneelta leffoja DVD:lle ja soittaa niitä DVD-soittimella,tulee teksti "DATAVIRHE" DVD-soitin on Sonyn laite joka tukee Divx-tiedostoja kuten kyseiset leffatkin ovat.Poltto-ohjelma on Nero ja kun poltan leffan,valitsen nerosta "luo datalevy" Eli teenkö jotain väärin ja jos teen niin mitä? auttakaahan hieman.
Mikä malli tuo soitin on, eli Sony? Soittimesi ei välttämättä tue juuri tuota pakkausmuotoa jota leffoissa on käytetty.
Jos laite tukee Divx-leffoja, niin ne poltetaan datana. Tässä tapauksessa periaatteessa kaiken pitäisi olla ok, mutta asia ei ole ihan noin simppeli. Pakkausmuotoja on useita ja kaikki soittimet eivät toista kaikkia näitä. Vika voi olla myös siinä DVD-levyssä, jos ei soitin tue esim + formaattia.
Kyllä onnistuu kun teet näin:: Kopioit Mobile.de// ja sitten kopioit Nerolla niin on valmis kopio sinula DivX. Näin olen tehnyt satoja kopioita,
Minulla pätkii joskus myös nuo poltetut divx pätkät. Pitäähän ne siis polttaa datana ,eikä esim VCDnä. Poltto nopeus 4x. Taitaa riippua itse divX pätkästäkin tuo että miten polttaminen onnistuu ?