Divx leffat televisiosta ja tv out (osa II)

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by Jek, May 20, 2002.

1. Jek

Jek Guest

Moi!

Tässä vieläkin mietiskelen, että minkä näytönohjaimen ostaisin. Vaihtoehdot: Radeon 8500 LE, Geforce3 Ti200 tai Geforce4 Mx 440(tai 460).

Nyt halajaisin vielä infoa, että miltä divx-leffat näyttävät televisiosta tv-outin kautta, kyseisillä korteilla. Näkyykö koko kuva vai onko siinä samanlaiset mustat reunat varsinaisen kuvan ympärillä, kun tietokoneen monitorista katottuna (softa: divx player 2.0). Olisi kiva nähdä leffa koko tv:n kuva ala käytettynä.

Helpistä kiittäen
    Jek

2. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Yhä edelleen sanon, että Radeon 8500. Itsellä ei ainakaan tämänhetkisillä 6071 official ajureilla ole ollut mitään ongelmia DVD / VCD / SVCD / Divx kanssa TV:lle vietynä S-VHS piuhan kautta.
    Itse käytän Radlightia, sillä saa (kuten varmasti monilla muillakin) määritettyä kuvan koon (4:3 - 16:9 - vapaasti). Vasemmalla ja oikealla puolella kuvaa ei tietysti monitorilla mitään mustaa ole, ja itsellä ei ole TV:lläkään. Sanoisinkin, että elokuvan katselusofta vaikuttaa enemmän kuvan laatuun. MediaPlayer Vs. Radlight Vs. BsPlayer Vs. plaa plaa.

3. mikamars

mikamars Member

Trophy Points:
    11
    Mutta mitäs jos Radeon 8500:lla ei näy leffat TV:n ruudulla noilla ohjelmilla millään?

Mulla ois tämmönen tapaus, ainoa "liikkuva kuva minkä oon saanu TV:seen on vcd formaatti power dvd:llä... Kuvan paikalla näkyy vain mustaa :(

Oiskoha vika näissä 8500:sen uusissa Catalyst ajureissa?

Last edited: Jul 20, 2002
  4. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    En tiedä, mutta helppohan tuo on testata.

- mene laitehallintaan
    - poista näytönohjain
    - boottaa kone
    - laita vanhemmat ajurit

Jos ei toimi vieläkään niin laita uusimmat ajurit takaisin..

5. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Pistä näytönohjaimen asetuksista theatre mode -ruksi päälle. Sitten secondary-portissa (TV) toimii pätkät. Koko kuvassa.

6. mikamars

mikamars Member

Trophy Points:
    11
    kiitti vinkistä...mutta oisin vielä kiitollisempi jos tietäis MISTÄ TOMMOSEN LÖYTÄÄ??

onhan tää sentään radeoni, joten luulis että kaikkea on...mutta en oo nähny vaikka kuin oon katellu :(

7. mikamars

mikamars Member

Trophy Points:
    11
    kiitti vihjeistä...mutta nyt mä hokasin miten tän sää:

Pitää vaihtaa ns liikkuva kuva näkymään töllöön...eli toisin sanoen primary kuva laitetaan TV:seen => mutta täytyy kyllä sanoa että radeonin ohjeet sux! (tosin mulla on bulkki...)

Share This Page