Moi! Tässä vieläkin mietiskelen, että minkä näytönohjaimen ostaisin. Vaihtoehdot: Radeon 8500 LE, Geforce3 Ti200 tai Geforce4 Mx 440(tai 460). Nyt halajaisin vielä infoa, että miltä divx-leffat näyttävät televisiosta tv-outin kautta, kyseisillä korteilla. Näkyykö koko kuva vai onko siinä samanlaiset mustat reunat varsinaisen kuvan ympärillä, kun tietokoneen monitorista katottuna (softa: divx player 2.0). Olisi kiva nähdä leffa koko tv:n kuva ala käytettynä. Helpistä kiittäen Jek
Yhä edelleen sanon, että Radeon 8500. Itsellä ei ainakaan tämänhetkisillä 6071 official ajureilla ole ollut mitään ongelmia DVD / VCD / SVCD / Divx kanssa TV:lle vietynä S-VHS piuhan kautta. Itse käytän Radlightia, sillä saa (kuten varmasti monilla muillakin) määritettyä kuvan koon (4:3 - 16:9 - vapaasti). Vasemmalla ja oikealla puolella kuvaa ei tietysti monitorilla mitään mustaa ole, ja itsellä ei ole TV:lläkään. Sanoisinkin, että elokuvan katselusofta vaikuttaa enemmän kuvan laatuun. MediaPlayer Vs. Radlight Vs. BsPlayer Vs. plaa plaa.
Mutta mitäs jos Radeon 8500:lla ei näy leffat TV:n ruudulla noilla ohjelmilla millään? Mulla ois tämmönen tapaus, ainoa "liikkuva kuva minkä oon saanu TV:seen on vcd formaatti power dvd:llä... Kuvan paikalla näkyy vain mustaa Oiskoha vika näissä 8500:sen uusissa Catalyst ajureissa?
En tiedä, mutta helppohan tuo on testata. - mene laitehallintaan - poista näytönohjain - boottaa kone - laita vanhemmat ajurit Jos ei toimi vieläkään niin laita uusimmat ajurit takaisin..
Pistä näytönohjaimen asetuksista theatre mode -ruksi päälle. Sitten secondary-portissa (TV) toimii pätkät. Koko kuvassa.
kiitti vinkistä...mutta oisin vielä kiitollisempi jos tietäis MISTÄ TOMMOSEN LÖYTÄÄ?? onhan tää sentään radeoni, joten luulis että kaikkea on...mutta en oo nähny vaikka kuin oon katellu
kiitti vihjeistä...mutta nyt mä hokasin miten tän sää: Pitää vaihtaa ns liikkuva kuva näkymään töllöön...eli toisin sanoen primary kuva laitetaan TV:seen => mutta täytyy kyllä sanoa että radeonin ohjeet sux! (tosin mulla on bulkki...)