En ole löytänyt ymmärrykselleni sopivaa selitystä tuolle virheelle googlaamalla, tai millään muullakaan menetelmällä. Olen yrittänyt parhaani mukaan tehdä kaiken Divx:n manuaalin ja/tai doom9.org:in ohjeiden mukaan, mutta virheilmoitus tulee aina vaan, eikä multipass-käännöksestä tule mitään. AutoGK 2.27:llä sekä 2.40:llä olen kyllä sujuvasti saanut aikaan multipass-Divx:iä, mutta VirtualDub/-Modilla (ja TMPGEnc:llä) homma katkeaa aina heti alkuunsa. Olen kiertänyt ongelman tähän asti kääntämällä editoitavat klipit .m2v ja/tai DVD-muotoon, että olen saanut käännettyä ne sitten AutoGK:lla, mutta tuo vähän hiertää kun siihen menee aina ylimääräistä aikaa. Apuja?
Terve, Haeskelin äsken itsekin virtualdubin multipass-koodaukseen neuvoja ja näillä onnistui: http://users.tpg.com.au/mtam/covert_guide2b.htm
Kiitos linkistä! En vaan tosiaan tiedä mitä tapahtui, mutta yhtäkkiä kun olin asentanut DivX 6.6.1:n ja K-Lite Mega 2.0.1:n niin kaikki alkoi pelittää ihan kuin niissä edellisissäkin ohjeissa kerrottiin. Niiden edellisten käytössäni olleiden versioiden uudelleen asennuksella ei ollut samaa vaikutusta.. Täytyy kyllä sanoa, että tää digitaalisen videon monimutkainen maailma harmaannuttaa vielä monta päätä ennen aikojaan. Aina löytyy noita pikkujuttuja, joihin ei oikein löydy järkevää selitystä. Tarvitaan joko runsaasti tietoa ja kokemusta, että niistä selviää, tai sitten ihan vaan uusi asennus - kuten mun tapauksessa tällä kertaa..