Mikä mahtais olla vikana, kun .AVI-tiedoston avaaminen kestää ikuisuuden? Yritin tiedostoa avata useammallakin ohjelmalla, mutta ainoastaan Playa suostui sen viimein avaamaan, ja sekin mietti pari kolme minuuttia ennenkuin mitään tapahtui.. Sit se kyllä toistui koko leffa, mutta vierityspalkkiin eli "kelaukseen" koskeminen heitti aina takas alkuun Yritin leffan kääntämistä mpegiksi DVD2SVCD+CCE:llä ja TMPGEnc:llä pelkästään ja lopputuloksena oli molempien ohjelmien kaatuminen. Leffa on pakattu kyllä melko tiukkaan (1:55 ja 659MB), mutta kuvan laatu on silti vielä kohtuullinen(?). Tämmöistä se properties näytti: Avi file 640*288 Audio: -bitrate 95kbps -format MPEG Layer-3 Video: -25 fps -data rate 98 kbps Onko tuo edes DivX:ää vai jotain muuta?
Kuullostaa codekki-ongelmalta. Oliko tuosta video-kohdasta muutakuin nuo fps:t ja data rate? Olen nähnyt 2 tunnin leffoja yhdelle levylle laitettuna ja laatu on hyvää, joten ei se ennenkuulumatonta ole. Onko tämä ongelma vain tässä kyseisessä avi:ssa vaiko ihan kaikissa? Kokeile mitä virtualdub sanoo ku avaat ton avin sillä. Sillä voi uudelleen pakata leffan tarpeen vaatiessa.
mulla on sama ongelma plus että jotkut leffat lakaa avautumasta ollenkaan minulla se on ongelmana kaikssa aveissa
Jäi tuo projekti vähä taka-alalle..(työt kun tuppaa haittaamaan harrastuksia) Jees, muut avit kyllä aukeaa ihan ok, mutta tämä ei. Virtualdub sen sit suostui avaamaan ja alkoi sitä vääntämäänkin, mutta keskeytin homman ajan puutteen vuoksi. Pitääpä jatkaa tuon virtualdubin kanssa kunhan kerkiää. Ai niin, herjashan se sit siittä kodekistakin, vitonen oli asennettuna, mut se ei sille riittänyt vaan piti asentaa nelonenkin ja vasta sit kelpas. Herjas kyl silloinkin vielä jotain, vaan en muista mitä.. Vielä en ole ehtinyt edes kokeilemaan DivFixiä (tjsp), josko siittä olis jotain apua..?