divx ongelma

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by tomppa1, Dec 29, 2002.

1. tomppa1

tomppa1 Member

Trophy Points:
    11
    leffa näkyy divx playerissä mutta ei divx subtitle displaerissä.
    mihin muuhun ohjelmaan pystyn laittamaan tekstit.

2. juppe22

juppe22 Active member

Trophy Points:
    66
    Vaikka esim windowssin oma media player käy hyvin. Melkein kaikkiin playereihin voit laittaa tekstit mitkä toistaa sitä divx leffaa.

3. tomppa1

tomppa1 Member

Trophy Points:
    11
    media player ei toimi

4. LukeWader

LukeWader Regular member

Trophy Points:
    26
    niin ja mistähän niitä tekstejä saisi ?

5. Tomcat

Tomcat Regular member

Trophy Points:
    26
    LukeWader, tekstitysten jakaminen on laitonta.
    Jos kyseleminen täällä ei lopu, niin saa banaania aika nopeasti(lue=tunnukset lähtee).

6. LukeWader

LukeWader Regular member

Trophy Points:
    26
    niin ja kaikki muuhan täällä on "laillista" ?

7. snapsix

snapsix Regular member

Trophy Points:
    26
    Käsittääkseni itse suomennettujen tekstitysten jakaminen ei ole laitonta, mutta en laita linkkiä kun nyt en ole varma onko kyseisillä sivuilla vain ja ainoastaan itse suomennettuja tekstejä..

8. ajs

ajs Regular member

Trophy Points:
    26
    Seuraava EI ole saitin ylläpitäjien virallinen linja, vaan oma käsitykseni asiasta. (Veikkaan kuitenkin ettei pahasti pieleen mene..)

"niin ja kaikki muuhan täällä on "laillista" ?"

Vielä ei laitonta ole kopioinnista keskustelu taikka siihen opastaminen (jokainen vastaa itse onko siihen tapahtuvaan kopiointiin oikeus vai ei). Sekä vielä toistaiseksi siihen tarvittavien välineiden jakelu on luvallista.. Mutta tilanne muuttuu kun tekijänoikeuden alaista materiaalia levitetään luvattomasti. Linkit täällä eivät ehkä tarkkaan ottaen ole laittomia, mutta jos ja kun tekijänoikeudet omistava taho päättää ottaa esim. tämän saitin hampaisiinsa ja tehdä "varoittavan esimerkin", niin ongelmia siittä seuraa varmasti. Siksi tuo raja on vedetty siihen mitä SÄÄNNÖISSÄ sanotaan. Jos jotain oikeudellisia/taloudellisia vaatimuksia tätä saittia vastaan tulee, niin ne esitetään omistajalle, ei meille käyttäjille! Joten eiköhän se ole aivan kohtuullista että vastuussa olevat tahot määrittelevät säännöt ja me noudatamme niitä, laitonta tai ei..

Ja kyllä se itse käännettykin teksti on tekijänoikeuden alaista. Eihän kirjojakaan voi alkaa itse kääntämään ja levittämään.. Alkuperäisestähän sekin on vain käännös.

Last edited: Dec 30, 2002

Share This Page