Eli kertokaa mulle vaihettain miten saan liitettyä divx leffaan tekstit jotka oon kopioinu netistä. ja millä ohjelmalla liitän ne....
Siis haluat ne kiinteästi kuvaan kiinni? Miksi ihmeessä? Tai jos haluat vain katsoa leffat tekstien kanssa, niin käytä Windows Media Player 6.4:sta (Winikassa Start -> Run -> kirjoita mplayer2.exe) ja asenna DivXG400 (löytyy aD:sta) siihen. Ohjelma osaa näyttää about kaikki mahdolliset tekstitiedostot.
Kuten tavallista, kamalan ilkeä adminsetä poisti URLin Ei piratismia eikä mitään edes piratismiin viittaavaa.
Siis älä ota drd tätä loukkauksena mutta mun mielestä nois tekstitys sivuis ei oo mitään pahaa, kunhan siel ei levitetä leffoja... Miksi siis poistaa url? eikö kannattais vilkas ta että mitä sivulla on ja sit päättä etytä saako olla vai poistaa? Ja vinkkinä että pistäkää googleen hakusakaks vaikka divx tai jotain ja subtitles...
Olen tavallaan samaa mieltä kanssasi, mutta ongelmia on muutama: -tekstitysten levittäminen on laitonta, se rikkoo aina kääntäjän tekijänoikeuksia -käyttäjien ohjaaminen tietoisesti saitille, joka levittää laitonta materiaalia on rikokseen yllyttämistä -forumeihin mainosten myynti on **rkeleen vaikeaa, jopa englanninkielisellä puolella ja yhtenä ehtona on yleensä 100% seulaton moderointi -ennemmin otan periaatteen "varmuus on paras" kuin alan odottelemaan DMCA/vaastavia kirjeitä postiluukkuun, jossa pyydetään poistamaan forumpostaukset X ja X, sekä softat X, X ja XX. -en pidä KRP:n jätkistä, se Vantaalla oleva keskusrakennus on liian pelottava