Terve Hommasin Philipsin DVDR3380 soittimen (eli tallentava DVD-soitin DivX tuella) ja seuraavanlainen ongelma tuli. Eli kun katson DivX leffaa niin tekstitys kyllä näkyy mutta se näkyy tosi pienellä teksti koolla , soittimella ei pysty kokoa taikka fonttia muuttamaan ja jos muutan tietokoneella tuon tekstitys SUB-tiedoston fontti tyyppiä taikka kokoa niin se ei muutu tuolla soittimella katsoessa. Vai pitääkö tuo tekstitys muuttaa jollain "ohjelmalla" nyt olen muuttanut tekstitystä ihan tuon Windowsin muistio "ohjelmalla". Nimimerkki: Kohta menee hermot
Mikään irtosoitin ei taida tukea noita .style tiedostoja, ja kun .sub (microDVD) ei tue tekstitysten muotoilua niin ei tuohon oikein voi vaikuttaa kuin mahdollisesti soittimen Firmware päivityksellä (jos siis soittimen asetuksista ei pysty mitään säätämään).
Itse olen harkitsemast kyseisen laitteen ostoa. Lukaisin käyttöohjeen http://www.p4c.philips.com/files/d/dvdr3380_31/dvdr3380_31_dfu_fin.pdf kappaleesta "DivX-levyn toistaminen", että tekstityksen kirjasintyyppiä voisi vaihtaa. Mutta liittyykö tämä nyt sitten kysyjän ongelmaan..sitä en tiedä?
Joo ohjekirjassa lukee että kirjasin tyyppiä voi vaihtaa mutta en kyllä oikein ymmärrä mitä se tarkoittaa koska sitä ei voi tehdä. Kysyin Philipsiltä että voiko tuolla soittimilla muuttaa kirjasin tyyppiä ja vastaus oli että ei.