Siis onko mahdollista saada toimimaan näillä ~~200mhz koneilla näitä divx:iä kunnolla? Minulla tahtoo äänet tulla vähän jäljestä,eli voiko asetuksia säätää? Voisko joku vähän auttaa miten kannattaisi säädellä?
dRD:Asensin ne,mutta koneessa saattaa olla pari codeccia mutta ne on jossain windows-kansiossa. Kuva pätki ja tuli jälestä ainakin tässä leffassa mutta se saattaa johtua sen hyvästä kuvasta (640x480).
Mulla on myös todella vanha kone (p2/233) ja asensin ffdshown. Kuva tulee n. 2-4 sekuntia myöhemmin kuin ääni, näin käy myös muilla divx coodekeilla. Taitaa johtua liian hitaasta koneesta.
Siis nyt te puhutte leivänpaahtimista ettekä tietokoneista, eikä leivänpaahtimilla voi elokuvia katsella. Tai sit oon missannu jonku sony:n uutuuden=)
Heh.. ei pidä vanhaa mollata. Itelläni oli vielä himppa-aikaa sitten "lelukoneena" 150:nen penttu, integroitu 2 meganen näytönohjain, 16 megaa muistia sekä vanha Sb:n äänikortti. Ja kyllä vain DivX:ät pyöri tolla FFD:llä Sen vain huomasin että äänet ei enää pysynyt mukana integroidulla äänikortilla. (se taisi olla raukalle liikaa) SB:llä toimi.
Nojoo...mulla pyörii sellaiset "kohtuulaatuiset" leffat mutta noi ihan parhaimmat ei toimi. Jonkin verran vaikutti kun ostin uuden näytönohjaimen.
Mulla on 4mt ati näytönohjain , 128mt muistia ja sblive. Kuva jää jälkeen kaikilla laaduilla. Mutta vcd:t ja scvd:t toimii hyvin.