Latasin netistä leffan joka toimii divX:illä, mutta kun latasin divX:sin omaan koneeseen se rupesi takkuilemaan kun käynnistin leffan divX:illä. kun hyvällä tuurilla sain leffan lopuksi käyntiin se läggäsi koko ajan. onko muuta ohjelmaa jolla voi katso leffoja jotka on tarkoitettu katsottavaksi divX:illä P.S. Minulla on 450mhz kone ja ramia siinä joten en usko että se joktui ainakaan huonosta koneesta.
Testaapa ensin muita Divx leffoja toimiiko ne, ennen kuin ryhdyt epätoivoisiin tekoihin, sillä netistä voi tulla mitä pas**a vaan, eli pienellä varauksella !
Kokeilin myös toista leffaa joka ei myöskään toiminut Se Jää heti jumiin. joten mun täytyy painaa ctrl + alt + del en mä ehdi tehdä siinä mitään kun se on jo jumissa
Käytä windows media player 6.4 ohjelmaa. (xp: Suorita -kenttään mplayer2 ja enter) Voit kokeilla lisäksi ottaa kaikki mahdolliset kodekit pois ja asentaa ffdshown.
Mitenkäs mplayer2 saa sit tekstit näkymään? Latasin The Time Machinen. P.S. Atlantis ei toiminut edes media playerilla
ffdshown asetuksissa on kohta subtitles joka pitää ruksata. Tekstit alkavat näkymään kunhan ne ovat tiedostonimeltään yhtäläiset leffan kanssa ja sijaitsevat samassa hakemistossa kuin leffakin.