divxplayer samsungiin( sgh-400 )

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by dutus, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dutus

dutus Member

Trophy Points:
    16
    Minulla on kaksi kysymystä :

§1. Voiko samsungiin (SGH-400) ladata Divxplayerin?

§2. Mistä Divxplayerin voi ladata?

Tarina on tälläinen: Olin aikeissa ostaa Sonyn PSP:n , sitten katselin youtubesta
    videoita , joista sain idean että en haluakkaan PSP:tä vaan sähkökitaran.
    olin jo ladannut XVID4PSP ohjelman (järjestelen kaiken valmiiksi ajatuksella, että on helppo sitten muuntaa videot PSP:lle),olin sitä ennen kuullut ,että kännykkään voi saada videoita kunhan laittaa ne siihen 3GP muotoon.
    Huomasin yhdessä vaiheessa:''hei tällähän voi muuntaa nää 3GP muotoon!''
    Sitten muunsin Simpsons Movien 3GP muotoon ja laitoin puhelimeen.''OHJEE''
    ajattelin mutta sitten kun aloin katsoa sitä se menee vain kuva kuvalta eteenpäin. olin ihan murtunut. Sitten kun olin harkoissa ja siellä oli kaverini jolla oli Nokia ''Music Express'' puhelin ja lähetin sen harkkojen aikana Bluetooth-yhteydellä. Kun kaverini oli vastaanottanut sen aloimme katsella sitä
    , se toimi ihan hyvin niin kuin TV:ssäkin. Olin vielä murtuneempi, kun kaverini esitteli sitä kaikille, eikä se tiennyt edes missä muodossa se on ja eikä holkäsenpoläystä siitä kuinka kovalla vaivalla oli etsinyt ohjelman ja selannut manuaalit (englanniksi) miten ohjelmaa käytetään. Sitten kun mä kysyn siltä ,kun se sano että kyllä se tietää miten se muunnetan ja tehdään kysyin millä se muunnetaan . Se SANOI ''artmoneyllä''. No huhhuh.artmoneyhan on hakkerointi ohjelma. Sitten vielä se sanoi että sillä pystyy musiikkiakin tekemään ja huhhuh.ja nyt divxplayeriin:eek:lin kuullut DIVXplayeristä mutta en tiedä mistä sen saa ja saako sitä yleensä samsungiin?

--olen sitten vasta napero(11v), että viitsittekö kertoa vastaukset selvästi vaikka tuo oma kirjoitukseni ei hirveän selvää olisikaan !

kiitos jo etukäteen!!!

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page