Hei kaikille Olen törmännyt seuraavanlaiseen ongelmaan,nodeemina telewell 100b usb modeemi,laajakaistayhteys normaalisti asennettu. Modeemissa kyllä adsl valo palaa niinkuin pitääkin. Windows xp myös yhdistää yhteyden ilmoittaa että "dna laajakaista on nyt yhdistetty" Ongelmana on sellainen että kun yrittää sitten nettiin päästä niin internet explorer ilmoittaa vaan et sivua ei voi näyttää? Mistähän vikaa lähtis hakemaan,Osaisiko joku neuvoa?
käynnistä/start->suorita/run->cmd sitten kirjoitat ping www.fi ja painat rivinvaihtoa/return:ia ja katsot mitä se tulostaa.
Olikohan Norton-palomuuri tms. joka tulee ainakin muutamien konepakettien mukana.. Jos sulla on kyseinen palomuuri, ota se pois käytöstä.
öö...siis neuvot, että palomuuri pois päältä, jos netti ei toimi? Hieno ratkaisu, ei varmaan toimi kohta koko kone. Tälläset vastaukset pois, jos ei tiedä mistä puhuu, niin kannattaa lukea juttuja lisää.
kokeile komento kehoitteessa seuraava käskyä: netsh winsock reset Mulla oli vastaanvanlainen ongelma sen jälkeen kun tuli service pack 2 päivitys.
Tottakai tilalle laitetaan toinen muuri, mutta koneen mukana tullut saattaa estää netin käytön, niin typerältä kuin se kuulostaakin!
Jep nyt kuulostaa paremmalta. Kaikki kun eivät välttämättä ole kauhean tietokonetietäväisiä, niin saattvat luulla, että palomuuri vain pois ja niin sitä sitte käytellään. Muuten kyllä samaa mielta mkrn:n kanssa. Tietokoneet ovat ihmeellisiä
Hei Kaikille, Minulla on kannettava IBM Thinkpad 21, jossa on käyttiksenä WINDOWS 2000 Professional. Minulla on tänä päivänä ongelmana internetin käyttö (DNA-laajakaista 512Mb, modeemi telewell). Aina kun menen nettiin, niin kone kaatuu seuraavaan ilmoitukseen. *** STOP: 0x00000001 (0xE308D040,0x0000000FF,0x00000001,0xBF955BCA) DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL *** Address BF955BCA base at BF955000,DateStamp 41ef5cel - mrxsmb.sys Beginning dump of physical memory Kone ei tämän ilmoituksen jälkeen toivu muuten kuin ottamalla virrat pois, jolloin kaikki pitää aloittaa alusta. Kone toimii muuten ihan Ok, kun ei mene nettiin. Virheilmoituksen tulo joskus kestää ennekuin sen tulee, eli netissä voi olla parhaillaan n. 10 minuuttia mutta hetkittäin laajakaista yhteyden ottamisen jälkeeen kaatuu se kyseiseen virheilmoitukseen. Koneen rautapuoli on tarkastettu, verkkokortti on uusittu, uudet muistikammat vaihdettu ja kovalevyn eheytys tarkistettu. Missähän vika voisi olla???