Eli otsikko kertoo kaiken. Virustunnisteet päivittyi viimeksi 26.1.08 ja sen jälkeen ei ole tullut mitään muutakuin erroria siitä etteivät ne päivity. En ymmärrä ollenkaan missä voisi olla vika. Näyttiksen(8800gt oc) asentamisen ja koneen uusiksi asentamisen jälkeen kaikki on mennyt pieleen. Voisiko syynä olla siihen että tämä softa asennettiin ensiksi toiselle koneelle ja sitten vasta tähän. Samalta levykkeeltä siis. Toiselle koneelle nimittäin tulee kaikki päivitykset, mutta tähän ei tule mitään. Enkä ole myöskään löytänyt mitään manuaalista päivitysmahdollisuutta Dna:n taikka f-securen sivuilta.
Tuolla F-secure.n ohjetta,,,, http://support.f-secure.com/fin/home/supportissue/fsis2006/updates_q05.shtml Ja, josko ei auta,,,
Ok linkki, mutta siinä lopussa mainittu fsupdate on siis tarkoitettu 2006 tai vanhempiin versioihin. Jos haluat käyttää FS:n mainitsemaa tilapäisratkaisua eli käsin tehtävää päivitystä, niin silloin 2007 tai 2008 versioon ajetaan fsdbupdate. Edit: Löytyy siis www.f-secure.com -> security center -> download/ftp database updates -> jne valintoja tekemällä...
Voi jeesus kristus sentään, kun en itse huomannut katsoa tuolta... :U Mutta todella iso kiitos teille molemmille!
hmm, olen pahoillani tuplasta mutta eikös nuo päivitykset ole F-secure 6.00 versiolle? Ainakin mitä nyt itse ymmärsin, niin on. Itselläni on siis 7.00 E:Anteeksi tuplapostista, en huomannut tuota muokkausnappia. :Y Mutta iso kiitos nyt, sain ongelman ratkaistua ja tila on nyt suojattu! Isot kiitokset teille nopeasta avusta.