Säälittävää. Muutin tuossa vuosi sitten, ja netti piti siirtää uuteen osoitteeseen. No, lupasivat viikon sisällä siirtää, mutta menikin kuukausi. Syytä en tiedä. Sitten kävin Dna kaupassa hakemassa uuden modeemin kuittia vastaan, kun vanha ei toiminut. Vein uuden takaisin, kun oli rikki ja sain uuden -> taaskaan ei toiminut. Sama totutui yhteensä kolme kertaa, kunnes ymmärsivät testata toimivuuden kaupassa. Sitten viellä kun kyseisen kaupan aukiolo ajat ovat 9-17, kesti modeemin palauttamisessa useita viikkoja. Noh, nyt päätin tilata 8Mbs yhteyden, jossa tulisi 2Mbs mokkula kaupan päälle. Lupasivat taas perinteisen yhden viikon sisällä laittaa tulemaan. Odotin kaksi viikkoa, kunnes soitin asiakaspalveluun. Siellä sekava virkailija kertoi että tilaus oli laitettu väärään osoitteeseen. Sitten luvattiin siirtää oikeaan osoitteeseen heti kun ehtivät, ja taas saman viikon lupasivat. Nyt siitä on kolme viikkoa aikaa, ja yhteys edelleen 1Mbs, ja Dna:sta ei ole kuulunut mitään? Kertokaa omia kokemuksianne kyseisestä yrityksestä, jospa en ole ainut joka on saanut huonoa palvelua.
Todella ikävää että näin on päässyt kohdallasi käymään. Hyvä kuitenkin että tämmöisiäkin asioita tulee julki ja niistä keskustellaan. Itse olen taasen ollut DNA:n asiakkaana siitä asti kun firma on perustettu, eikä ole ollut heidän kanssaan mitään ongelmia. Tähän tosin saattaa vaikuttaa se että entinen puhelinyhtiö jonka kanssa olen toiminut oli Porin Puhelin. Nykyisin samat työntekijät ovat DNA:ssa. Mutta palvelu on ollut aina erittäin joutuisaa ja kaikinpuolin loistavaa. Enemmän on tullut harmaita hiuksia Elisan laskutusten kanssa, niissä on enemmän virheitä kuin ala-asteen matikan kokeessa. Ja asioiden hoitaminen on ollut suorastaan perseestä. Mutta, suosittelisin ottamaan yhteyttä (tai henkilökohtaisesti käymään) paikallisessa DNA liikkeessä. Riippuen siitä missä asut, voit myös käydä kaupungin puhelin virastossa. Meillä porissa se on DNA:n liike lähellä K-Rautaa. Tuolla kun asioitsee niin asioilla on ollut taipumus lutviutua. Tosin tähän vaikuttaa se että kyseinen pulju on Porissa "valta-asemassa" verrattuna esim Soneraan tai Elisaan. Suurin osa kiinteistä verkoista vuokrataan DNA:lta, eli siksi esim Soneran kiinteän kaistan kytkentä kestää kauemmin kuin DNA:n vastaavan. Byrokratiaahan tämä on, mutta niinhän se on kaikilla muillakin business aloilla.
Itsellä on DNA:lta ainoastaan kännykkäliittymä ja se ainakin on toiminu ihan hyvin. Sen muistan että joskus vuosia sitten DNA:lla oli laskujen lähettämisessä vähän ongelmia kun niitä tuli ihan miten sattuu, mutta nykyään näkyy sekin pelaavan
Omituisena pidän sitä että uusille asiakkaille tarjotaan 8megan laajakaistaa ja 2megan mobiili yhteyttä hintaan 28euroa, 2 vuoden sopimus. Vanhat asiakkaat maksaa samasta 8megasta yksinään 40,32 euroa. Tuo jos mikä on asiakkaiden halveksuntaa etenkin dna:lle uskollisille asiakkaille.
Menee hieman offtopiciksi, mutta tuossa tilanteessa kannattaa ottaa yhteyttä aspaan. Tarjoavat yleensä noita samoja kahden vuoden sopimuksia tai vastaavia alennuksia, jos asiallisesti selität vaihtavasi palveluntarjoajaa, koska kilpailijan tarjous on niin paljon parempi.
Jos pelaa. DNA yritti laskuttaa kahteen kertaan samaa kännykkä laskua viime kesäkuussa tuli normaali lasku,maksoin sen pois ja sitten heti heinäkuun alussa sama lasku uudelleen. Sain kyllä asian korjattua. Oli kuulemma kesätyöläiset töpeksinneet laskutuksessa.