Joono kyllähän toi hinta hiukan pompsahti, mutta on noita muitakin vaihtoehtoja. http://www.markantalo.fi/primetime.php
Mielestäni ei tuokaan tarjous ole loppujen lopuksi juurikaan parempi kuin DNA:llakaan. Vaikka tuossa onkin tuo aikarajoitus, niin harvemmin sitä kuitenkaan öisin surffaillaan. Tuollaisilla yhteyksillä kun ei tunnetusti öisin (tai muulloinkaan) paljoa pelejä imuroida. Ja jos on tarve päästä päivällä nettiin, niin sitten siitä vasta kallista tuleekin. Ite olen edelleen sitä mieltä, että kyllä se vanha kunnon lankapuhelinlinjan kautta tuleva nettiyhteys (oli se sitten motu tai adsl) on paras. Ennemmin kannattaisi tuon gprs:n tilalle ajatella vaikka modeemia. Eikös se ole hieman nopeampi kuin gprs ja tulee halvemmaksi, jos ajattelee päivällä surffailua. Tietysti sitten ei käy, jos on joku pösilö, kuka silloin aikoinaan, kun kännykkä aikoi yleistymään, myi puhelinosakkeensa pois. Ite tunnen muutamia, ketkä näin tekivät ja avasivat sitten muutaman vuoden päästä uudelleen lankaliittymän kun piti päästä nettiin.
Asun korvessa enkä saa adsllää.dna maksoi vajaat 20 euroa,käyttöni noin 2000 megaa/kuukausi. uudella hinnalla noin 2300 euroa!!! mielestäni nousi "hieman".radiolinja 10 euroa , tosin vaan "öisin".olen harkinnut isdn liittymääkin mutta koska olen pösilö olen hukannut lankaliittymäni.