Doom3 ei enää suostu käynnistymään, enkä saanut enään korjattua sitä.Kun koitin unistalloida pelin tuli Tällainen viesti:Error aplying Transforms. verify that the specified phats are valid. C:\WINDOWS\Insteller\{584267bb-0bb... Eli en saa uninstalloitua peliä joten en saa asennettuakaan sitä uudelleen. Asenntaminen cd:ltä manuaalisesti ei onnistunut. Osaisiko joku auttaa
Eiköhän homma toimi, kun manuaalisesti poistat pelin tiedostot ja poistat rekisterimerkinnät esim. easy cleanerilla heti perään.
Ittelle kävi vähän samalla tavalla BoS:n (Bet on Soldier) kanssa, kun uusi päivitys ei asentunu oikein. Koitin sitten poistaa pelin, mutta eihän se onnistunut. Uninstallointi tiedosto vain poisti itsensä ja vaikka poistin muut tiedostot manuaalisesti ja putsasin rekisterin EasyCleanerilla + itse muutamia kohtia, ei peli suostu asentumaan uudelleen... :-/ (Koitin myös tuota Agent_007:n ohjelmaa, mutta eipä auttanut).
Juu eipä auttanu tuo Microsoftin ohjelma ja Easy cleanerilla olin yrittäny jo aikasemmin rekistereitä poistaa, mutta ei ollu mitään hyötyä vaikka poistikin jotaiin doom3 rekistereitä . Olisiko lisää hyviä ideoita?
Noni, nyt lähti toimimaan. Otin CD:n ulos ja laitoin takas ni meni setuppiin. Ilmeisesti se ei älynny heti että olin poistanu sen. Kiitoksia vain oikein kovasti Agent_007