Moi! Nyt alkaa palaa hihat pikku hiljaa kun olen kokeillut polttaa jo viittä eri dual layer DVD:tä eikä yksikään ole onnistunut vaan aina tulee kaikennäköstä erroria. Viimeksi yritin polttaa 6 gigan kokosen omakuvatun videotiedoston talteen Nerolla ihan data-dvd:nä ja erroria taas heitti. Mikä ihme näitä oikein vaivaa? Toimiiko jollain dual layer dvd:n polttaminen? Ja mistä hankit DVD:si? Mikä asema on käytössä? Tarviisin toden teolla toimivan dual layer polton. Dual layer DVD:t ostin Nierlestä: Mirroproductions ja Mediarange-merkkisiä. Polttava DVD-asemani on LG GSA-4166B. Kiitos!
Kyllä noita on tullut polteltua... näitä aihioita olen käyttänyt: http://www.wesellcd.dk/shop/productinfo.asp?id=358 (wesellcd.com) asema: LG GSA 4167B, Firmware DL13 polttosofta: Nero Burning ROM 6.3.1.6 tässä vielä hieman polttokäyrää...
Kiitos vastauksesta! Oliskohan vika noissa itse DVD:ssä sitten...pitää varmaan tilata noita Verbatimin DVD:tä tuolta WeSellCD:stä...ja kokeilla jospa ne toimis mullakin. Kiitti vinkistä!