Joo kysäsen tässä että onko kenenkään psp hajonnut firmvarea vaihtaessa tai onko ilmennyt mitään muita ongelmia?
Justiin tänään tein tuon downgraden. Hieman arvellutti mutta tein kuitenkin. Tarkkana kieli keskellä suuta ja ohjeiden mukaan. Lue kahdesti ne ohjeet ennen kuin aloitat. Ja teet justiin niinkuin niissä ohjeissa sanotaan. ÄLÄ sooloile. Jos et osaa lukea, ÄLÄ TEE. Mulla kaikki meni hyvin -Jussi-
Okkei... Kun olen lukenut netti saiteilta että PSPbrick virus (joka tulee downgraderin mukana) tekisi psp:stä "tiiliskiven". Tämä vähän arvelluttaa... Mutta olen itsekkin sen downgradeuksen tehnyt eikä ongelmia ole ilmennyt...
Hei! Tähän aiheeseen liittyen olis kysymyksiä, toivottavasti viisaammat osaavat vastata. Onko mitenkään mahdollista saada 2.0-firmiksen joitakin ominaisuuksia 1.50:een? Eli tiedättekö esim. lisäohjelmia tms. millä hoituisi. Tärkeimpänä varmaankin MP4/AVC-video-toisto - joka ymmärtääkseni aiemmilla versioilla oli aika onnetonta - jotta esim omien dvd-leffojen tai tv-ohjelmien katselu onnistuisi?? Vai toimiiko homma myös 1.50:llä ja PSP Video 9:llä?
PSP-Hack sivulla olevalla linkki taitaa olla virus ainakin Norttonin mielestä. http://www.psp-hacks.com/psp-downgrade.php
Kun downgradetin psp:täni niin game kansioon tuleva 1.5 'päivitys' tiedosto oli vahingoittunut. Pomppas vähä luu kurkkuun kun näytöllä näky 'occured data' (tmv.). ei muutakun demo disc sisään ja päivitys takas versioon 2.0. Siitä sit daungreidaus 1.5. Toisella kerralla meni laulaen läpi ja toimii aivan mahtavasti! Vakio muistikortti (32mb) on vaan liian pieni!
Voisitteko antaa 100% varmasti puhtaan 2.50 - 2.00 ja 2.00-1.50 version downgraderin? siis linkkiä tarkoian.