Eli kaappaus onnistuu hienosti mun hauppage kortilta eli kuva on O.K ,vaan pätkän alussa äänetkin on kohdallaan,mutta loppua kohden äänet menee koko ajan enemmän pieleen.
Mulla sama kortti sama ongelma + vielä lisäksi alkaa kaappaus tuotos nykiä loppuakohden mentäessä ja oo koittanu kaapata vdubilla, avi10:llä, dscalella + monilla muilla ja aina sama tulos, vdubin asetuksii väännelty joka suuntaan ja kaapattu huffyuv, raaka, divx ja muutamalla muulla kodekilla tuloksetta joten tulin siihen tulokseen että kaapatessa häviää frameja ja siitä johtuisi audio epäsynkka ja unohdin koko jutun.
joo on noita eri asetuksia/softia koitettu pari-kolme päivää,ja silleinkin ,että kaikki ylimääräiset softat pois(Virus,palomuuri,koko adsl)tuli vaan mieleen ettei teho lopu koneesta ??? (Amd athlon 2000+ 640 MT sdramia 133mz väylät emolla ja käyttiksenä XP-pro...vanha romu ,mut muuten toimii hienosti)olis vaan kiva saada toimimaan ,kun tuli hommattua toi DivX playeri dvd soittimeksi,Harmi !
Joo mulla amd athlon xp 2200 prossu ja eihän tuo näytä ottavan ku 50 % vaikka pakkais samalla divx:äks...oon tätä hommaa kyselly monestakin paikasta mutta ei oikeen ala selviämään ja mulla muuten se hauppaugen oma kaappaus softa oliks se joku wintv2000 tjsp..heittää mun koneen ihan totaaliseen jumiin heti kaappauksen alussa.
sama juttu ja välillä toi dr.divx vetää ruudun siniseksi ja aika ronkeli millä frame sizella suostuu kaappaamaan, ettei toi kortti vaan ois shittiä ,kun pudottelee noita frameja ??? koska mitä pienemmällä frame ratellä kaappaa niin pidempään pysyy huulisynkka kohdallaan ,mut kun menee kuva vaan niin huonoksi.Eikä noitten sivuilta "Dr.divx" tai "Hauppauge" niin ei sieltäkään löydy mitään apua. eli: "paskan myivät"
Joo en tiiä pitäis antaa jollekin kaverille koitettavaks tota toisella koneella...sillä ainakin varmistuis yhteensopivuus emon kanssa....oli ajatus meinaan että jos toi kortti on jotenkin epäyhteensopiva mun emolevyn kanssa mulla on joku SiS 745 Chipset Based MSI Mainboard...on kyllä aika hakuammuntaa kun en noista emoista paljon mitään tiedä muutenkaan.