voisitteko kertoa saman tyylisiä ohjelmia kuin Dr.Divx, ilmaisia jos on. Veikkaisin et niitä on aika paljon, mutta mitkä ovat niistä parhaimpia? KIITOS!!!
Helpoimmalla harvoin saa sitä parasta jälkeä. Ensin rippaat DVDDecrypterilla leffan kovalevylle, "purat" sen DVD2AVI:lla. Gordian Knotilla mustat alueet pois ja resoluution muutos(jos nyt niin haluaa tehdä). Sillä myös helpoin laskea bitrate. Muuten käsin avisynth scripti,se VirtualDubModiin ja eikun pakkaamaan. Äänet BeSweetillä. Äänen voi yhdistää kuvaan AviMuxilla tai VirtualDubModilla. Vaikka toi voi aluks tuntuu hankalalta, kannattaa opetella. Parhaimman jäljen saat noin. Oman maun ja tapauskohtaisesti sitten tietysti erilaisia Avisynth pluginneja. Aina kannattaa käytää Avisynthia, ei jotain ohjelmaa joka pystyy suoraan Vobeista alkaa pakkaamaan uudestaan. Just näin kunnolliset ohjeetkin neuvoo leffan vääntämisen tekemään.
Dr. Divx:sta olin valmis jopa maksamaan, kun oli edullinen ohjelma, sillä ohjelma on mielestäni erinomainen. Muut vaihtoehdot tietääkseni ovat useampien ohjelmien/sovellusten kanssa näpräämistä, mitkä tosin ovat haasteellisia, mutta ainakin minä olen saanut kaikkeen parhaan kuvalaadun sekä säästänyt tuhottomasti aikaa valitsemalla tuon Dr. Divx:n. Makuasioitahan nämä on...
Dr. DivX:n pahin miinus on puuttuva tekstitystuki. Siihenkin on kuulemma tulossa korjaus joulukuussa. Muuten hieno ohjelma.