Olen hommaamassa digitaalista satelliittiviritintä, mutta en tiedä minkä valitsisin? Olisiko Dreamboxeista mihinkään.. vikoja/puutteita? Vai onko joku parempi vaihtoehto?
Aika monella tainnut siirtyä jopa ainoaksi virittimeksi sen hankittuaan, useilla kaksi tai enempikin...
Yleensä ei, jossain imagessa jota kokeilin oli suomikin mukana.Pärjää hyvin enkullakin, hyvät valikot.
eräällä toisella forumilla (jkf)on rexistä paljon juttua ja oma tukikin sille fileiden,emujen osalta,sekä suomalainen maahantuoja tehnyt jotain suomenkielen tukeakin kait sille,kätevä edullinen poksi vaihtoehdoksi DB:lle
Itsellä on juuri kyseinen RexIV ja tyytyväinen olen ollut helppokäyttöinen ja menu kieli myös suomeksi softan lataus käy todella nätisti.
pelkkä kortti toimii. Jos sulla on Hydra SEUS niin Kortti paikoileen siru alespäin Paina sinisestä napista tulee Softcam vaihda siitä kaikki Newcamd 5,25 : iiteen
juu,ja välillä ilman korttiakin toimii hyvin,ihan kuin olisi kortti sisällä.siihenhän tuon DB:N juju piileekin että ei tarvitse ostaa kalliita cammeja ja joskus korttejakaan.
Jep nyt on sellanen tilattu. Kysyisinkin mitä ei kannata ainakaan sillä tehdä, ettei mene vehje sekaisin cammien kanssa ym.? Tyhmiä kysymyksiä on varmaan tulossa lisää kun on 15 vuotta pelannut noiden tavallisten virittimien kanssa. Olen kyllä ymmärtänyt, että se on osaavissa käsissä oiva peli ei kun opiskelemaan.
Eipä siinä tarvita cameja käyttää jos ostaa Dreamboxin tai Rexin tai jonkun muun virittimen jossa on emu ominaisuudet
esim,nema/neta 1040 rexiä täydellisesti vastaava viritin,emuilla.oletan että rex paremmin tuettu kyllä kai kun on forumejakin missä omat osastot niille.