Minulla on "The Lord of the Rings.-.Two Towers.DVDRip.BiK.Xvid.PL" ja se on dubattu venäjäksi tai joksikin muuksi jumalattomien kieleksi, mutta taustalla kuuluu alkuperäinen englanti astetta hiljempana. Ajattelinkin, että tuon venäjän mongerruksen saisi siitä jotenkin filtteröityä?! olenko oikeassa jos olen niin miten ja millä se tehdään?
No ekaks, [bold]LUE FOORUMIN SÄÄNNÖT.[/bold] Ja sit, [bold]LUE FOORUMIN SÄÄNNÖT.[/bold] Ei piratismia missään muodossa. Ja tästä aiheesta on juuri viime viikolla keskusteltu pitkät pätkät. Ensin söörzii, sitten uusi thriidi.
"No ekaks, LUE FOORUMIN SÄÄNNÖT." Luin ne jo... "Ja sit, LUE FOORUMIN SÄÄNNÖT." Luin ne vielä toistamiseen... "Ei piratismia missään muodossa." Missä minä olen tekijän oikeuksia rikkonut? "Ja tästä aiheesta on juuri viime viikolla keskusteltu pitkät pätkät." Harmi kun en sattunut olemaan keskustelussa mukana. "Ensin söörzii, sitten uusi thriidi." Näin toimin, mutta kai olen niin helv**** tyhmä etten osaa keksiä oikeita hakusanoja... Olisithan tietysti voinut linkittää minut oikealle sivulle tai antaa vaikka hakusanan...