Tais olla viimeksi huono otsikko kun ei apuja löytynyt..eli kopsaan premierillä dv pätkiä kovalle niin koko ajan tulee dropped frames eli kuva pätkii, millä noi saa pois..vaihdanko premierin toiseen ohjelmaan, liian hidas kone?(900/512/64).olen kokeillut kaikkia premierin formaatteja ja sama tulos.
Mulla on sama ongelma, etten saa koneelleni nykimätöntä kuvaa kameraltani, vaikka koneeni on xp-1800, 512 ddr ja firewire väylä käytössä.
joo sama juttu..fire-liitäntä myös.. olen kokeillut audion muutoksia, jotain parannusta, eli hieman vähemmän dropped frames mutta silti niitä on...kun taas kattoo bsplayerillä tai millä tahansa niin kyl se kuva vielä jonkun verran nykii, mutta mutta...missä vika?
Jostain luin, että viallinen kovalevy aiheuttais nykimisen, mutta minunkohdalla se ei voi pitää paikkaansa, koska olen kokeillut 4 eri ata100 kovalevyä, eikä yhdessäkään ole badsektoreita.
no niin...kun muuntaa avin esim premierillä mpeg:ksi niin nykiminen hieman häviää. eli file>export mpeg ....
no niin premier on onkkelma... kokeilin dv kameran mukana tullutta softaa Ulead VideoStudio 4.0 SE niin eikös vain nykimiset loppunut....premier poistui koneelta... tää sama keskustelu on toisessa topicissa kanssa...